Minnaar deel 43
donderdag 27 mei 2021 om 10:55
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
zondag 8 februari 2026 om 00:28
Hoe weet je dat nou? Dat zegt hij. Je weet niets van hun gezinsleven.-Nienke2323- schreef: ↑07-02-2026 22:09Geen zorgen hoor dames, minnaar neemt heus z’n verantwoordelijkheid voor de kinderen en levert een flink aandeel in de zorgtaken. Zodra iedereen op bed ligt en het huis aan kant is neemt hij echter z’n ruimte en spreken we elkaar op dit moment veel. Dat is zijn keuze en zoals gezegd, ik geniet er gewoon van.
Hij heeft zichzelf zéker in een lastig parket gebracht en ik zou ook wel graag zien dat hij op termijn een beslissing neemt (ook als die beslissing is, dat hij vol voor z’n vrouw gaat). Ik weet dat hij daar in z’n hoofd ook veel mee bezig is - ook hij weet dat de situatie niet eeuwig zo kan voortduren. Verder is dat even wat ik er nu over te zeggen heb - ik lees óók heel veel aannames over hem (‘als het lastig wordt, gaat ‘ie zo naar een ander’) waar ik hem totaal niet in herken en waar ik ook niets mee kan. Ik vind het goed dat we elkaar hier soms een spiegel voorhouden (graag zelfs!) maar heb wel wat last van de scherpte en stelligheid her en der.
What would Patsy do?
zondag 8 februari 2026 om 00:39
Go for it!Bethemanineed2026 schreef: ↑07-02-2026 23:02Jazeker in mijn eigen huwelijk stoppen heeft wel degelijk zin, is mij meer dan waard
What would Patsy do?
zondag 8 februari 2026 om 07:46
evelien2010 schreef: ↑06-02-2026 14:37Wat ik in dit soort zaken alleen maar denk. Waar ben jij zelf als minnaar of minnares? Waarom dat draaien toestaan en overal maar in meegaan. En dan afwachten of en wanneer iemand een beslissing maakt. Of niet (en eerst therapie gaat doen). Een zelfstandige man/vrouw maakt zijn eigen beslissingen. Bijvoorbeeld door afstand te nemen. Even een periode geen contact en dan mag hij het eerst thuis gaan regelen (of niet) . En exclusiviteit in een minnaar situatie begrijp ik al helemaal niet. Je brengt jezelf in een afhankelijke en kwetsbare situatie. Ik zou ook heel duidelijk maken dat iemand na een breuk niet bij jou kan komen inwonen. Dat is geen gezonde basis voor een nieuwe relatie.
En hou er rekening mee dat het misschien fantastisch lijkt dat die ander voor jou kiest. Maar vervolgens krijgt hij (en jij!) Nog jarenlang met ellende te maken. Vechtscheiding met ex. Kinderen die jullie niet meer willen zien. Familie en vrienden die boos zijn en zich afkeren van de vreemdganger etc.
Zeker, die geheime bubbel waarin alleen de affaire bestaat blijft niet eeuwig zo. De werkelijkheid zal steeds meer doordringen. Zeker als de affaire door omstanders word opgemerkt.
Dat zijn minnares geen afstand neemt, zichzelf op zijn reservebank heeft geplaatst en afwacht met haar voordeur open voor hem of hij echt fysiek bij haar op de drempel komt of niet is haar eigen risico. Een gebroken hart kan ze wel hebben heeft ze geschreven, dus prima, haar keuze.
Persoonlijk ben ik meer benieuwd naar wat zijn vrouw gaat doen, of zij genoegen neemt met zijn ontkenning, of zij meegaat in zijn relaas naar haar dat er niks bijzonders aan de hand is tussen hem en zijn collega nu ze door die omstanders is gewezen op zijn overspelige gedrag. Blijft dat gezin heel of niet?
Zal mezelf onthouden van commentaar verder als iemand daar last van heeft. Blijf wel graag deze soap meelezen.
zondag 8 februari 2026 om 11:24
Ik vind het vreemd dat je hem hier niet in herkent, want in feite doet hij dit nu al.-Nienke2323- schreef: ↑07-02-2026 22:09Geen zorgen hoor dames, minnaar neemt heus z’n verantwoordelijkheid voor de kinderen en levert een flink aandeel in de zorgtaken. Zodra iedereen op bed ligt en het huis aan kant is neemt hij echter z’n ruimte en spreken we elkaar op dit moment veel. Dat is zijn keuze en zoals gezegd, ik geniet er gewoon van.
Hij heeft zichzelf zéker in een lastig parket gebracht en ik zou ook wel graag zien dat hij op termijn een beslissing neemt (ook als die beslissing is, dat hij vol voor z’n vrouw gaat). Ik weet dat hij daar in z’n hoofd ook veel mee bezig is - ook hij weet dat de situatie niet eeuwig zo kan voortduren. Verder is dat even wat ik er nu over te zeggen heb - ik lees óók heel veel aannames over hem (‘als het lastig wordt, gaat ‘ie zo naar een ander’) waar ik hem totaal niet in herken en waar ik ook niets mee kan. Ik vind het goed dat we elkaar hier soms een spiegel voorhouden (graag zelfs!) maar heb wel wat last van de scherpte en stelligheid her en der.
Thuis is het momenteel lastig en te weinig aandacht voor zijn persona, dus die aandacht zoekt hij nu bij een ander en die ander ben jij.
Free Persia from Iran
zondag 8 februari 2026 om 13:49
WendyByrde schreef: ↑08-02-2026 11:24Ik vind het vreemd dat je hem hier niet in herkent, want in feite doet hij dit nu al.
Thuis is het momenteel lastig en te weinig aandacht voor zijn persona, dus die aandacht zoekt hij nu bij een ander en die ander ben jij.
Ze waren al aan het minaren hè? En volgens mij was hij, voordat baby kwam, al aan het nadenken om te gaan scheiden.
De thuissituatie voor hem is nu behoorlijk anders en ook Nienke is ondertussen gescheiden dus dat geeft ook weer een andere dynamiek.
Ik denk niet dat wij buitenstaanders een juist oordeel kunnen vellen over beweegredenen, ze zitten zelf nog in een soort achtbaan waarin de loopings nogal aan het schuiven zijn.
I wanna live my life with the volume full!
zondag 8 februari 2026 om 14:04
Ik had er geen idee van dat hij al over een scheiding nadacht en toen toch nog zijn vrouw bezwangerd heeft. Zou zijn vrouw daar een idee van hebben gehad?Eidde schreef: ↑08-02-2026 13:49Ze waren al aan het minaren hè? En volgens mij was hij, voordat baby kwam, al aan het nadenken om te gaan scheiden.
De thuissituatie voor hem is nu behoorlijk anders en ook Nienke is ondertussen gescheiden dus dat geeft ook weer een andere dynamiek.
Ik denk niet dat wij buitenstaanders een juist oordeel kunnen vellen over beweegredenen, ze zitten zelf nog in een soort achtbaan waarin de loopings nogal aan het schuiven zijn.
Free Persia from Iran
zondag 8 februari 2026 om 14:27
Die man heeft zijn vrouw zwanger gemaakt, dat tegenover jou verzwegen en jullie zetten het bedrog nu voort terwijl hij een pasgeboren baby heeft. Wat had je verwacht?-Nienke2323- schreef: ↑07-02-2026 22:09Ik vind het goed dat we elkaar hier soms een spiegel voorhouden (graag zelfs!) maar heb wel wat last van de scherpte en stelligheid her en der.
zondag 8 februari 2026 om 14:44
WendyByrde schreef: ↑08-02-2026 14:04Ik had er geen idee van dat hij al over een scheiding nadacht en toen toch nog zijn vrouw bezwangerd heeft. Zou zijn vrouw daar een idee van hebben gehad?
Misschien moet je even wat teruglezen
I wanna live my life with the volume full!
zondag 8 februari 2026 om 14:52
En dan ook nog met trots verkondigen dat hij nu meer tijd dan ooit heeft om buiten de pot te piesen. Dan roep je reacties van die strekking op je af.
Hier hebben we inmiddels al een paar keer afgesproken - eigenlijk de hele tijd op initiatief van minnaar, die meer dan ooit de ruimte lijkt weten te vinden om af te spreken.
Free Persia from Iran
zondag 8 februari 2026 om 14:59
Hoho, terwijl zijn vrouw slaapt (en hij stiekem met zijn minnares zit te appen) kan die superman wel alle nachtvoedingen van de kleine verzorgen hoor!
Sorry Nienke, deze kon ik niet laten liggen. Zo grenzeloos naïef kom je over. Toen jij ging scheiden heeft hij ongetwijfeld met jou mee zitten praten dat hij dat ook overwoog, net zoals jij toen deed. Het is geen toeval dat hij overal hetzelfde in lijkt te staan als jij doet. In tegenstelling tot wij anonieme internetters is hij echt goed in het spiegelen van jou. Dankzij die communicatietechniek die hij op jou toepast voel jij jezelf (extra) verbonden en vertrouwd met hem.
lalaloepsie wijzigde dit bericht op 08-02-2026 15:02
6.92% gewijzigd
zondag 8 februari 2026 om 15:01
En spiegelen en 'hetzelfde' zijn geeft een 'connectie'.Lalaloepsie schreef: ↑08-02-2026 14:59Hoho, terwijl zijn vrouw slaapt (en hij stiekem met zijn minnares zit te appen) kan die superman wel alle nachtvoedingen van de kleine verzorgen hoor!
Sorry Nienke, deze kon ik niet laten liggen. Zo grenzeloos naïef kom je over. Toen jij ging scheiden heeft hij ongetwijfeld met jou mee zitten praten dat hij dat ook overwoog, net zoals jij toen deed. Het is geen toeval dat hij overal hetzelfde in lijkt te staan als jij doet. In tegenstelling tot wij anonieme internetters is hij echt goed in het spiegelen van jou.
Free Persia from Iran
zondag 8 februari 2026 om 15:20
Een jong gezin met pasgeboren baby vraagt juist heel erg veel tijd energie. Denk alleen al eens aan gebroken nachten en daarnaast zal hij moeten werken. Hoe iemand dat kan combineren met een partner ernaast. En meer tijd heeft dan ooit is mij een raadsel. Dit noemen ze niet voor niets de tropenjaren. Ik zou dus weinig geloven van verhalen dat iemand thuis alles prima doet. Heb je zelf kinderen? De meeste mensen komen tijd en energie tekort in die periode...
zondag 8 februari 2026 om 17:04
Dat geldt toch voor zo’n 90%? Dat is niet ineens opmerkelijk bij alleen Nienke’s situatie.Lalaloepsie schreef: ↑07-02-2026 22:33Oooh, dus hij is gewoon thuis bij zijn vrouw terwijl hij stiekem met jou aan het appen is?
zondag 8 februari 2026 om 17:06
zondag 8 februari 2026 om 20:49
Inderdaad. Omdat ik je steeds heb zien schrijven dat je aan beide kanten hebt gestaan.
Maar als ik het goed begrijp is dat dus niet echt zo want je hebt geen seks gehad met je "minnaar". Ik probeer het verhaal gewoon rond te krijgen. Ik snap dat je niet herkend wil worden maar die losse flodders die je hier dropt maken het wel heel onduidelijk.
zondag 8 februari 2026 om 20:54
Ik vind het idd de verantwoordelijkheid van de minnaar.
Echter kan het kindje er niets aan doen, misschien vandaar de felle reacties
zondag 8 februari 2026 om 20:58
maandag 9 februari 2026 om 11:03
Muah. Ik vind meewerken aan bedrog, terwijl iemand een pasgeboren baby heeft, wel next level.Bethemanineed2026 schreef: ↑08-02-2026 20:54Ik vind het idd de verantwoordelijkheid van de minnaar.
Echter kan het kindje er niets aan doen, misschien vandaar de felle reacties
maandag 9 februari 2026 om 14:16
Maakt natuurlijk wel verschil of dat kind überhaupt gewenst is en was. Ik ken ook een situatie waarbij de relatie echt klaar was. Dat beide partijen op de hoogte waren van de wens tot scheiding. En dat er toch nog een kind bijkwam. Mensen doen gekke dingen om iemand te binden. In dat soort gevallen begrijp ik dat iemand die zowel de partner als het kind niet wil. Niet kan verwachten dat een kind maakt dat je weer een goede relatie hebt. Maar wees inderdaad eerlijk naar je toekomstige ex. En stop het contact met je nieuwe partner tot zaken thuis geregeld zijn. Maar dat doen er maar weinig.
Ik zou als minnares wel angstig zijn voor represailles en andere problemen. Je inlaten met een gebonden man met pasgeboren kind kan voor ernstige problemen zorgen. Zoiets komt natuurlijk toch uit.
maandag 9 februari 2026 om 15:11
evelien2010 schreef: ↑09-02-2026 14:16Maakt natuurlijk wel verschil of dat kind überhaupt gewenst is en was. Ik ken ook een situatie waarbij de relatie echt klaar was. Dat beide partijen op de hoogte waren van de wens tot scheiding. En dat er toch nog een kind bijkwam. Mensen doen gekke dingen om iemand te binden. In dat soort gevallen begrijp ik dat iemand die zowel de partner als het kind niet wil. Niet kan verwachten dat een kind maakt dat je weer een goede relatie hebt. Maar wees inderdaad eerlijk naar je toekomstige ex. En stop het contact met je nieuwe partner tot zaken thuis geregeld zijn. Maar dat doen er maar weinig.
Ik zou als minnares wel angstig zijn voor represailles en andere problemen. Je inlaten met een gebonden man met pasgeboren kind kan voor ernstige problemen zorgen. Zoiets komt natuurlijk toch uit.
Dan moet je niet met die partner een kind maken. Dus nee, ook dan begrijp ik dat echt niet, dat je het kind wat je zélf gemaakt hebt de dupe laat worden omdat je te laf was een besluit te nemen of een keer geen seks te hebben (die je buiten de deur ook al hebt). Geldt voor de andere partner ook hoor, dat je een kind niet op moet willen zadelen met een ouder die het kind niet wil. Want de enige die daarvoor de rekening gepresnteert krijgt is dat kind.
maandag 9 februari 2026 om 16:21
Voor een baby moet geneukt worden. Als de relatie echt klaar is, je wil scheiden en je bent tot over je oren op een ander, kun je je piemel ik wellicht beter in je broek houden.evelien2010 schreef: ↑09-02-2026 14:16Maakt natuurlijk wel verschil of dat kind überhaupt gewenst is en was. Ik ken ook een situatie waarbij de relatie echt klaar was. Dat beide partijen op de hoogte waren van de wens tot scheiding. En dat er toch nog een kind bijkwam. Mensen doen gekke dingen om iemand te binden. In dat soort gevallen begrijp ik dat iemand die zowel de partner als het kind niet wil. Niet kan verwachten dat een kind maakt dat je weer een goede relatie hebt. Maar wees inderdaad eerlijk naar je toekomstige ex. En stop het contact met je nieuwe partner tot zaken thuis geregeld zijn. Maar dat doen er maar weinig.
maandag 9 februari 2026 om 17:09
Oh werkelijk? Voor wie precies? Voor het kindje? De moeder?evelien2010 schreef: ↑09-02-2026 14:16Maakt natuurlijk wel verschil of dat kind überhaupt gewenst is en was.
Of voor de minkukel van een "vader" die bij het weggaan mooi kan schermen met " maar ik heb dat hele kind nooit gewild"?
Of voor de minnares die trots is op het feit dat hij zijn vrije tijd liever met haar besteed dan met dat ongewenste kind inclusie ongewenste moeder?
Bah.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in