Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 3881 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
Caro81 schreef:
29-07-2026 11:44
Ik zit aan de andere kant!
Ben wel benieuwd… mijn hoofd
Draait ook wel rond. Maar ja, ik mis iets, hij mist iets… nu 1x gezien en dagelijks contact, snel weer! Het is voor mij echt aandacht, gezien worden en fijne s.

Maar jij hebt hem nu 1x
Gezien? Zie je hem snel weer?

Ik heb hem nu 2 x gezien … ik hoop snel weer ja, hij is vrijgezel wat het wel wat complex maakt heb ik het idee, zijn leven is gewoon zo compleet anders.
Ik ben veel aan het mantelzorgen thuis en dat is denk ik wat ik “mis”, dat even niet zijn. Maakt het ook wel lastig om even uit huis weg te sneaken, dus nu nog even geen date staan.. ook om mijn hoofd even wat rust te geven?

Hebben jullie al een date staan? En ja het gezien worden… de aandacht.. weer even een vrouw zijn.. ik herken het volledig, Ookal zit je aan de andere kant.
Lisa1234 schreef:
28-07-2026 12:49
Even een nieuw account hier aangemaakt….

Zou graag hier meeschrijven, ik heb een jong gezin, maar ik heb sinds kort een minnaar.. ik ben er zelf nog steeds van in de war dat ik dit doe, maar ergens voelt het heel fijn en alsof t nooit eerder anders is geweest. Ik wil zeker mijn gezin niet verlaten…. Maar wil hem zeker snel weer zien…. Mijn hoofd draait overuren
Hoe jong is jong? Echt kleine kinderen? Hoe heb je de stap gezet in (neem ik aan) een paar jaar tijd van kinderen krijgen met je partner naar openstaan voor een minnaar?

Je hoofd draait overuren zeg je, waar gaan die gedachten naartoe? Word je volledig in beslag genomen door denken aan je minnaar of is het de spagaat die je bezighoudt?
Caro81 schreef:
29-07-2026 11:42
Nou ik ken hem niet!
Wilde.hier m'n verhaal delen en kijken of meer herkenning er was! Maar blijkbaar niet veel…..
Er schrijven niet zo heel veel "echte" minnaressen meer hier, dat was ooit wel anders. Er is dus wel herkenning maar dan van "vroeger", ondertussen ben ik alleen nog maar de minnares van mijn lief.

Dit topic trekt altijd "Laurensen" aan, mannen die het wel een geil idee vinden, van die mevrouwen die de huwelijkse trouw niet zo nauw nemen. Vandaar dat er altijd even een wenkbrauw opgetrokken wordt bij Laurensberichten.
Caro81 schreef:
29-07-2026 11:42
Nou ik ken hem niet!
Wilde.hier m'n verhaal delen en kijken of meer herkenning er was! Maar blijkbaar niet veel…..
Herkenning is er vast en zeker, maar ik had mijn eerdere post weer weggehaald.

Had je even geloept nav een reactie hier of deze minnaar een behandelaar was waarover je in een eerder topic sprak en je meer gevoelens voor had ontwikkeld. Bleek niet zo te zijn, al had je je berichten daar verwijderd. Het komt bij over alsof je nogal kwetsbaar bent, dus vraag me af of een gebonden minnaar wel zo’n slim plan is?! Nu is dat natuurlijk nooit echt slim, maar scheelt het wel enorm hoe sterk je zelf op dat moment in het leven staat.
Live Life to the fullest
Sebedeüs schreef:
29-07-2026 16:40

Dit topic trekt altijd "Laurensen" aan, mannen die het wel een geil idee vinden, van die mevrouwen die de huwelijkse trouw niet zo nauw nemen. Vandaar dat er altijd even een wenkbrauw opgetrokken wordt bij Laurensberichten.
Precies! En dat in combinatie met beiden “81” in hun nick…….verkeerd ingeschat blijkbaar ;-)
Live Life to the fullest
Sebedeüs schreef:
29-07-2026 16:37
Hoe jong is jong? Echt kleine kinderen? Hoe heb je de stap gezet in (neem ik aan) een paar jaar tijd van kinderen krijgen met je partner naar openstaan voor een minnaar?

Je hoofd draait overuren zeg je, waar gaan die gedachten naartoe? Word je volledig in beslag genomen door denken aan je minnaar of is het de spagaat die je bezighoudt?
Jonge kinderen ja, ik kan niet helemaal in details treden wegens herkenbaarheid maar de situatie is lastig en heel zwaar thuis. We zijn 10 jaar samen, maar de man die 10 jaar geleden heb is er niet meer (dat is overigens met kinderen natuurlijk altijd zo maar in dit geval medisch ga ik die niet meer terugkrijgen) daarnaast is er voor 1 van de kinderen heel veel zorg nodig (en dit zal blijven). Ik heb overigens sinds vorige week aan de bel getrokken voor meer hulp want als ik tegen iedereen heb gezegd “het gaat wel goed” waren dat al mijn eerste leugens…

Ik begrijp de vooroordelen volledig… maar toen kwam ik iemand uit het verleden tegen (niet echt een jeugdliefde maar wel een paar keer leuk mee gehad toen dr tijd) ik denk dat ik vooral in de spagaat zit dat ik nu nog terug kan. (Niet helemaal want fout ben ik al, maar enkele keren VS enkele maanden/jaren maakt toch wel een verschil)..

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven