Minnaar deel 42

24-01-2021 14:00 3002 berichten
Al 41 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan an sich hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-41/list_messages/4701 ... #p32452245

Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
loisnvt schreef:
25-01-2021 18:00
Dit had ik bij minnaar trouwens wel ja, bij mijn ex-partners niet. Wel bij 1 dat ik hem meteen heel erg leuk vond vanaf de eerste blik en ik heb dat zelden tot nooit.
Geinig hè? Ik heb nog nooit gehad dat ik iemand meteen lekker vond hoewel de hengelende gebonden man van vorig jaar in de buurt kwam. Er was meteen chemie op een relaxte manier. Hij hengelt nog steeds maar mijn voorkeur gaat uit naar even niks en daarna liever singles, geen idee wat de toekomst brengt. Wel weer eens zin om wat te flirten binnenkort.
StardustZiggy schreef:
25-01-2021 18:16
Geinig hè? Ik heb nog nooit gehad dat ik iemand meteen lekker vond hoewel de hengelende gebonden man van vorig jaar in de buurt kwam. Er was meteen chemie op een relaxte manier. Hij hengelt nog steeds maar mijn voorkeur gaat uit naar even niks en daarna liever singles, geen idee wat de toekomst brengt. Wel weer eens zin om wat te flirten binnenkort.


Zeker geinig, dat gevoel terwijl je iemand pas net voor het eerst ziet! Nu hadden minnaar en ik elkaar al heel wat keer gesproken over de chat of videobellen vóór onze f2f date, maar we konden elkaar wel opvreten op dat terras.
Stardust, is hengelman ook niet FwB-waardig of wil je dat absoluut niet?
loisnvt schreef:
25-01-2021 18:31
Stardust, is hengelman ook niet FwB-waardig of wil je dat absoluut niet?

Excuus, ik herinner mij nu jouw verhaal weer en bovenstaande vraag is dan ook overbodig :bonk:

Vind wel dat je heel relaxed overkomt nu, steeds meer zen met jezelf!
Alle reacties Link kopieren
StardustZiggy schreef:
25-01-2021 18:08
Kijk, nu komen we tot de kern. Mijn oerhersens, daar moet ik op vertrouwen!
Daar zit wel iets in. Ik had al vrij snel iets van ‘er klopt iets niet’, een soort gevoel van gevaar. Er is gemanipuleerd en het maakt niet uit of dat komt door iemands eigen beschadigde geest. Gezond was het niet. Zo vaak op het verkeerde been gezet. Daar ben ik het meest van geschrokken, dat iemand dat bij mij kon doen.
Harde lessen maar die beklijven het meest.

Ik weet niet of je altijd op je "oerhersens" kunt vertrouwen. We zijn door ge-evolueerd en hangen andere waarden aan het leven dan de mens die puur overleefde, ik weet ook niet of je altijd het onderscheid kunt maken tussen oer en niet-oer.

Ik denk wel dat we allemaal nog een klein stukje van dat oude bij ons dragen en dat die onbewust veel bepalender is dan we ook maar kunnen vermoeden.
Zo is er wel eens onderzoek gedaan naar het gebruik van deo.
60% van de onderzochten had een andere partner gekozen als er geen deo had bestaan. O_O
...
Moet ik meteen aan die reclame van Axe-deo denken :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Oh ja! Terwijl ik dat echt het meest smerige smultje vind dat ooit uit een lab gekomen is, yuk!

Stardust, ik moest je ook even loepen voor je verhaal. Ik heb niet alles gelezen, dat werd me net effe te gek maarreeh, zie je je ex sekstechnisch nog?
Gewoon nieuwsgierigheid hoor.
...
Dat vind ik zeker leuk om te horen. Dat je dat verschil leest, vind ik opmerkelijk omdat ik dat zelf niet zo zie.

Nee, hengelman is geen optie. Hij is absoluut fijn in omgang, ik hoef geen relatie, ben niet verliefd maar wel een klik. Toch staat het gebonden me tegen. Laatst had hij een hele leuke foto van zijn gezin als profielfoto geplaatst. Gewoon te lief. Leuke vrouw en ze zien er blij uit. Eerder schreef ik dat ik me niet schuldig zou voelen als er wat zou gebeuren maar daar kom ik op terug, ik kan het gewoon niet. Met name het feit dat er kinderen in het spel zijn, is voor mij een no-go. Stel, het komt uit, dan is er een in de basis goed huwelijk naar de knoppen. Tuurlijk ben ik niet verantwoordelijk maar nee, toch niet. Ik denk dat er ook veel mensen vreemdgaan die het verder thuis prima hebben. Hij denkt bij mij een bepaalde kant kwijt te kunnen (de aanvulling). Misschien is er ook wel een verschil in manier van praten omdat zijn vriendin tien jaar jonger is dan hem en ik zes jaar ouder. Ik zou best gewoon vrienden met hem kunnen zijn maar misschien is dat iets teveel spek op de kat binden en omgekeerd. Ik weet niet of dat wishful thinking is of naïef.
Kijkt hier iemand Married at First Sight? Vind het interessant waarop ze allemaal matchen, maar over het algemeen blijft het toch vaak mensenwerk.
anoniem_22918 wijzigde dit bericht op 25-01-2021 19:36
3.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Stardust, ik kan me zo voorstellen dat een gezinsfoto behoorlijk in your face is, dan heb je zomaar een gezicht bij de bedrogenen. Kan me best voorstellen dat het libido richting hem dan wat opdroogt.
Als jullie nooit iets lijflijks hebben gehad zou een vriendschap natuurlijk best kunnen. Denk ik hoor.

Lois, ik kijk het vaak met een half oor. Ik zit regelmatig met kromme tenen en samengeknepen billen.
Juist door wat ik hiervoor schreef denk ik dat dat actieve gematch vaker niet werkt dan wel.
Maar het levert wél vermakelijke televisie op!
...
Rooss4.0 schreef:
25-01-2021 19:33
Lois, ik kijk het vaak met een half oor. Ik zit regelmatig met kromme tenen en samengeknepen billen.
Juist door wat ik hiervoor schreef denk ik dat dat actieve gematch vaker niet werkt dan wel.
Maar het levert wél vermakelijke televisie op!

Ik volg het ook niet, zie zo af en toe eens een stukje, eigenlijk om dezelfde reden als jij. Lang Leve de Liefde staat meestal op als ik aan het koken ben, ook erg vermakelijk.
Rooss4.0 schreef:
25-01-2021 19:25
Stardust, ik moest je ook even loepen voor je verhaal. Ik heb niet alles gelezen, dat werd me net effe te gek maarreeh, zie je je ex sekstechnisch nog?
Gewoon nieuwsgierigheid hoor.
Ik zie hem regelmatig omdat we beiden anders iets teveel vereenzamen tijdens deze ‘lockdown’. We houden elkaar gezelschap. Ik sleep hem eruit om naar buiten te gaan en omgekeerd zorgt hij bij mij voor een stuk rust. We hebben geen sex maar slapen bij elkaar. De afspraak is dat we elkaar nu helpen en dat we straks, als het normale leven op gang komt, elkaar meer loslaten. Ik hou veel van hem maar mis dus een stuk verbondenheid/diepgang. Als ik bij hem zou blijven, kan ik mijn leven uittekenen in een soort Groundhog Day zonder groei en ontwikkeling met elkaar. Natuurlijk weet ik dat dat deel ook bij mezelf ligt en ik besteedde al meer aan eigen ontwikkeling, hobbies etc. Maar we spreken op veel gebieden (waaronder sex) een andere taal. Het komt erop neer dat ik de kar moet blijven trekken. Tja, dan blijf ik liever alleen hoe leuk we verder ook zijn. Het fijnst aan onze relatie is dat we gek met elkaar konden doen en het enorm veilig en warm voelt. Ik gun hem een hele lieve en leuke vrouw.
In sommige dingen blijft hij wat star. Het huis waarin ik bij hem inwoonde, heeft nooit als mijn plek gevoeld. Ik ben heel blij dat ik mijn eigen huis heb die ik kan en mag inrichten zoals ik wil en waar ik me terug kan trekken. Over werkelijk elke kleine verandering moest ik veel energie leveren om dat erdoorheen te krijgen, zoals een plant. Dat kwam er gewoon niet in.
anoniem_372700 wijzigde dit bericht op 25-01-2021 20:46
Reden: Stukje weggehaald ivm herkenbaarheid
4.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Allemaal goede redenen waarom hij je ex is zo te lezen.
Denk je dat jullie elkaar straks makkelijk losser laten? Jullie klinken nog wel heel hecht.
...
Rooss4.0 schreef:
25-01-2021 19:33
Stardust, ik kan me zo voorstellen dat een gezinsfoto behoorlijk in your face is, dan heb je zomaar een gezicht bij de bedrogenen. Kan me best voorstellen dat het libido richting hem dan wat opdroogt.
Als jullie nooit iets lijflijks hebben gehad zou een vriendschap natuurlijk best kunnen. Denk ik hoor.
Ik ben blij dat ik die foto heb gezien. Ik dacht echt ‘gossie, wat schattig, dit risico moet je helemaal niet willen nemen’. Vorig jaar kwamen we elkaar tegen tijdens een festival en er is wat gefriemeld maar meer niet. Onze gesprekken gaan nu meer over ons welzijn.
Rooss4.0 schreef:
25-01-2021 19:51
Allemaal goede redenen waarom hij je ex is zo te lezen.
Denk je dat jullie elkaar straks makkelijk losser laten? Jullie klinken nog wel heel hecht.
Voor mij lukt het loslaten straks wel maar ik ben bang voor de klap voor hem. Ik ben heel duidelijk in mijn intenties en hij zegt dat hij er ook zo instaat. Het voelt nu ook alsof ik nog niet helemaal doorga met mijn leven, alles staat on hold. Dat weten we beiden.
Bij mij was er soms twijfel, dat komt omdat we wel veel liefde en warmte naar elkaar voelen. Ik ben dol op hem maar zou hem het liefst als beste vriend willen maar ik denk niet dat dat reeel is. Het zou me niks verbazen dat hij straks vrij snel een nieuwe vriendin vind (dat gelooft hij zelf niet), en dat dat wel even steekt. Ik neem het risico om alleen te blijven.
loisnvt schreef:
25-01-2021 19:28
Kijkt hier iemand Married at First Sight? Vind het interessant waarop ze allemaal matchen, maar over het algemeen blijft het toch vaak mensenwerk.

Ik kijk het! Vind het best een leuk en interessant programma!
Alle reacties Link kopieren
StardustZiggy schreef:
25-01-2021 20:03
Ik neem het risico om alleen te blijven.
Wat bedoel je hiermee?
Denk je dat je nooit meer relatiegeluk zult vinden of mag ik dit anders uitleggen?
...
@StardustZiggy zo'n gezinsfoto is dan toch wel confronterend vind ik. Ik heb een ex-minnaar (destijds wel een vriendin geen kinderen) die af en toe nog weleens een hengel uitwerpt om af te spreken. Maar ik heb hem ook op social media en heb dus zowat alles van de zwangerschap kunnen volgen. Dat is mij dan ook een brug te ver. Ik voel me niet verantwoordelijk voor hun relatie maar met kinderen ga ik het zeker niet moedwillig opzoeken. Dan daarbij droog ik een stukje op wanneer ik hem dan in die vaderrol zie en niet in een woest aantrekkelijke minnaar... haha. Dus ik hou het netjes af en ga niet in op zijn avances.
Rooss4.0 schreef:
25-01-2021 20:10
Wat bedoel je hiermee?
Denk je dat je nooit meer relatiegeluk zult vinden of mag ik dit anders uitleggen?

Ja, dat ik het risico neem om alleen te blijven en misschien geen relatie meer te hebben. Eerlijk gezegd, geloof ik dat niet hoor. Ik hoef vooralsnog ook geen relatie. Een lat relatie in de toekomst lijkt me wel wat of iets exclusiefs, zoals jij en je man daar elk jaar bewust voor kiezen, spreekt me zeker aan. Misschien wat gescharrel tussendoor, dat is iets wat ik nooit heb gedaan dus het is allemaal wat nieuw voor me.
Alle reacties Link kopieren
De wereld ligt aan je voeten dus. Heerlijk om even een poosje rond te klooien zonder verplichtingen en het moment waarop je dat zat raakt komt waarschijnlijk vanzelf wel een keer.

Ben je nog jong?
Ik hoop toch echt heel hard voor jou dat het relatiegeluk nog voor je in het verschiet ligt. Als je dat daadwerkelijk wilt dan natuurlijk! ;-D
...
@ziwozo, jeetje, zwangerschap nog wel. Tja, je zal z’n vriendin maar zijn. Het was confronterend voor mij op een goede manier. Hiervoor kan ik mijn kop niet in het zand steken. Jonge kinderen gaat mij te ver en dan zie ik hem als lieve toegewijde vader die dus af en toe uit die rol wil stappen. Hoewel egoïstisch begrijp ik het verlangen maar ik kan daar gewoon niet aan meewerken.
@StardustZiggy nee ik wil daar ook niet aan meewerken. Op de een of andere manier heb ik dan ook minder respect meer voor hem... dan vind ik het ook sneu voor zijn vrouw.

Dus ik wil eigenlijk niet teveel weten van een minnaar zijn privéleven. Misschien is dat ook een reden dat ik op jongere mannen val, die zijn doorgaans of nog vrijgezel of geen kinderen.

Ik was ook wel benieuwd naar je leeftijd idd, als je die zou willen delen?
Rooss4.0 schreef:
25-01-2021 20:20
De wereld ligt aan je voeten dus. Heerlijk om even een poosje rond te klooien zonder verplichtingen en het moment waarop je dat zat raakt komt waarschijnlijk vanzelf wel een keer.

Ben je nog jong?
Ik hoop toch echt heel hard voor jou dat het relatiegeluk nog voor je in het verschiet ligt. Als je dat daadwerkelijk wilt dan natuurlijk! ;-D
Nou, halverwege veertig inmiddels maar met een uiterlijk waarbij zowel mannen en vrouwen zich nogal in mijn leeftijd vergissen. De vraag of ik nog studeer door stagiaires is eindelijk voorbij.
Ik heb voor ‘later’ een beeld in m’n hoofd van een oudere tevreden dame die haar leven inricht zoals ze wil. Ze danst nog veel, volgt hier en daar een cursus en geniet van de wereld om haar heen. Soms komt ze iemand tegen die ze interessant vind om een tijd mee op te trekken, de ene keer duurt dat wat langer. Zoiets.
Zowizo schreef:
25-01-2021 20:27
Misschien is dat ook een reden dat ik op jongere mannen val, die zijn doorgaans of nog vrijgezel of geen kinderen.

Ik was ook wel benieuwd naar je leeftijd idd, als je die zou willen delen?
Haha, ik ben ook redelijk van de jongere mannen, niet omdat het perse moet maar ik kom zelf vrij jong over (ook in gedrag) en daar klikt het het meest mee. Maar ik sluit ook niet uit dat ik een mooie (zowel innerlijk als uiterlijk) oudere man tegenkom. Het is alleen nog niet gebeurt.

Hoe oud ben jij Zowizo?
StardustZiggy schreef:
25-01-2021 20:28
Nou, halverwege veertig inmiddels maar met een uiterlijk waarbij zowel mannen en vrouwen zich nogal in mijn leeftijd vergissen. De vraag of ik nog studeer door stagiaires is eindelijk voorbij.
Ik heb voor ‘later’ een beeld in m’n hoofd van een oudere tevreden dame die haar leven inricht zoals ze wil. Ze danst nog veel, volgt hier en daar een cursus en geniet van de wereld om haar heen. Soms komt ze iemand tegen die ze interessant vind om een tijd mee op te trekken, de ene keer duurt dat wat langer. Zoiets.


Ook helemaal niks mis mee hoor Stardust, I love it, maar dat had je waarschijnlijk al wel begrepen :lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven