Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 3070 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
Bethemanineed2026 schreef:
05-01-2026 14:51
Zoetjeminder ik denk beide gevoel en geilheid spanning.
Ben bang van beide kanten, wat ik een beetje negeer...maar soms heb ik het idee dat hij mij ook leuker vindt dan alleen voor de evt sex.
Ik ben bang dat je dan in een bak ellende stapt maar dat weet je pas als je ervoor gaat :). Geilheid en vriendschap vind ik fijn, teveel gevoelens dan haak ik persoonlijk af.
koekies zijn lekker
05-01-2026 14:20
Elegantic vanwaar ineens contact? Hebben jullie beide een partner?

Ik herken het heel goed hoor gevoel alle kanten op checken of je bericht hebt. Nu al... hoofd weet heel goed wat jij zegt...niet aan beginnen.
Maar dat gevoel he :hyper:
Ik ben single, hij een partner. Korte samenvatting, we zijn een half jaar samen geweest, heel heftig en intens contact toen, we wilde samen verder gaan maar ik trok het niet langer meer. Hij kon nog niet direct weggaan uit zijn situatie en hier kon ik niet meer op wachten dus heb ik het beëindigd. Ontzettend veel pijn van gehad en al deze tijd geen contact gehad. Hij nam het mij best kwalijk dat ik eruit gestapt ben.
En nu dan toch ineens dat berichtje.

Wat Zoetjeminder ook zegt, als je het zonder echte gevoelens kan, kun je wel een hele leuke en lekkere tijd hebben.
Pfoeh elegantic dat lijkt me lastig als hij iemand heeft. Wat maakte dat hij weer contact opnam dan?

Zoetje minder het was een oude vriendschap die we oppakte, wat uitmondde in spanning en geilheid.
Maar nu vroeg ik me bij mezelf af of er meer gevoel bij kwam kijken maar nu ik hier chat vraag ik me ook af hoe dat bij hem zit. Maar dat ga ik niet vragen natuurlijk.
Hij heeft mij ook erg gemist maar waarom precies nu weet ik eigenlijk ook niet. Het ging over een gezamenlijke hobby wat een 'makkelijke' openingszin was denk ik. En vanaf daar ging het vanzelf weer over ons.
Aan de ene kant denk ik nog 1x spetterende seks, wat die was zo zo goed!, en dan ermee kappen weer, maar zo werkt het natuurlijk niet.

Hebben jullie dagelijks contact of wat is de situatie nu?
Oeh elegantic lastig, hoe is de situatie in zijn relatie dan?

Ja dagelijks contact, hij mist me ook als ik niet reageer of bericht.
Zegt dat hij mij leuk vindt me wil naar me verlangt.
Ik dacht al die tijd dat het alleen vanwege sex was, maar begin nu te twijfelen.
Als het alleen vanwege sex is, is het voor mij weer makkelijker om het fysieke niet echt te doen denk ik.
05-01-2026 15:30
Oeh elegantic lastig, hoe is de situatie in zijn relatie dan?

Ja dagelijks contact, hij mist me ook als ik niet reageer of bericht.
Zegt dat hij mij leuk vindt me wil naar me verlangt.
Ik dacht al die tijd dat het alleen vanwege sex was, maar begin nu te twijfelen.
Als het alleen vanwege sex is, is het voor mij weer makkelijker om het fysieke niet echt te doen denk ik.
Dat zou het voor mij juist gemakkelijker maken om het wel te doen ;)
koekies zijn lekker
Ja snap ik zoetje minder
Maar ik denk toch dat ik dit heb vanwege het contact de aandacht enz. Alleen sex lijkt me zo leeg, hoort wel een bepaald contact en aandacht bij vindt ik. Voor jou niet?
05-01-2026 15:34
Ja snap ik zoetje minder
Maar ik denk toch dat ik dit heb vanwege het contact de aandacht enz. Alleen sex lijkt me zo leeg, hoort wel een bepaald contact en aandacht bij vindt ik. Voor jou niet?
Zeker wel! Alleen "platte seks" vind ik niets. Mijn grens ligt alleen bij teveel gevoelens zoals verliefdheid, partner willen verlaten, toekomst samen te zien etc.

Wel: aandacht, spanning, vriendschap, geilheid, kunnen kletsen, passionele seks, etc.
koekies zijn lekker
Ja precies zoetje minder dan bedoelen we hetzelfde
Probeer de gevoelens nog even uit elkaar te halen.

Miss is het dan toch pure lust bij ik noem het maar even minnaar
Ga richting overgangs leeftijd miss is dat het, of heb ik een midlife crisis :confused:
Of je hebt behoefte aan spanning en aandacht van een ander ;). Het is een kwestie van aankijken of afkappen
koekies zijn lekker
Dat zou ook zeker kunnen zoetjeminder
Het is dit alles gevoel voor de rest van je leven. 1tje erbij zou leuk zijn :yum:
05-01-2026 16:18
Dat zou ook zeker kunnen zoetjeminder
Het is dit alles gevoel voor de rest van je leven. 1tje erbij zou leuk zijn :yum:

Ik hoop dat je man dat ook leuk gaat vinden.
I wanna live my life with the volume full!
Nee en het is ook helemaal geen goed idee, fijn om er hier over te praten bedankt.
06-01-2026 05:20
Nee en het is ook helemaal geen goed idee, fijn om er hier over te praten bedankt.

Maar ik ben wel serieus, bespreek met je man dat je iets mist. Wie weet wat daar uit komt.
Jeetje Elegantic, zit je ineens weer in de rollercoaster! En gelijk weer die tweestrijd, je wilt het niet maar je wilt het zo graag. Denk je dat jullie weer gaan afspreken?
Elegantic schreef:
05-01-2026 11:55

@Eidde wat fijn dat het zo lekker loopt met minnaar (en oud minnaar!). heb je al nieuwe dates gepland?
Nou lekker haha. Ik mis hem en voor mijn gevoel hij mij wat te weinig. En dat maakt me onrustig en kribbig.
Maar we communiceren gelukkig wel en ik kan ook alles wel tegen hem zeggen, dat is fijn. Het blijft wel moeilijk en ik vraag me af hoe lang ik dit nog wil/kan.

Oud minnaar (gek om te zeggen, want hij is veel jonger haha) nog wat contact mee gehad maar niets concreets. Maar dat komt vast nog wel eens.
Eidde schreef:
06-01-2026 10:24
Nou lekker haha. Ik mis hem en voor mijn gevoel hij mij wat te weinig. En dat maakt me onrustig en kribbig.
Maar we communiceren gelukkig wel en ik kan ook alles wel tegen hem zeggen, dat is fijn. Het blijft wel moeilijk en ik vraag me af hoe lang ik dit nog wil/kan.

Oud minnaar (gek om te zeggen, want hij is veel jonger haha) nog wat contact mee gehad maar niets concreets. Maar dat komt vast nog wel eens.
Ah ik dacht dat jullie op een goede plek waren nu maar dit klinkt inderdaad niet fijn! Daar zou ik ook onrustig van worden.

Ik zou heel graag willen afspreken maar vandaag is er weer wat afstand en langzame reacties, ik krijg gelijk weer flashbacks naar die onzekere tijd en ik vind het maar niks.
Ik ga hem vandaag zeggen dat ik duidelijkheid wil en wat hij nu precies wilt want ik word er weer helemaal ingezogen. Ik ben geen speeltje waar je weer even naar terug kunt gaan.
De beste wensen allemaal. Ik was onverwacht even op naar de zon met man. Het was heerlijk en heel fijn.

Ik zou er niet aan beginnen Bethemanineed2026 of je moet zeker weten dat je het niet erg zou vinden om je huidige relatie te beëindigen. Je kan het bespreken met je man maar als hij nee zegt zal hij je mogelijk in de gaten gaan houden. Een minnaar waarbij gevoelens een rol spelen is vaak een garantie op drama.

Lastige situatie Elegantic, je wil wel maar bent ook bang en dat is logisch. Een man zei ooit tegen mij dat als een man een vrouw echt wil dan maakt hij tijd en gaat voor haar omdat hij veel te bang is dat een andere man anders met de dame ervandoor gaat. Ik denk dat er wel waarheid in zit.

Het lijkt mij echt lastig als je gevoelens het voor je minnaar. Zoetjesminder omschrijft het goed. Het is zo pijnlijk om op het wachtbankje te zitten. Ook niet leuk met de feestdagen, vakanties, verjaardagen etc.. Maarja, die gevoelens. Ik wens echt niemand dat verdriet en de onzekerheid toe.

Hier gaat alles zijn gangetje. Geen stress, onduidelijkheid of andere dingen. Wel spanning maar de goede spanning.
Elegantic schreef:
06-01-2026 12:08
Ik zou heel graag willen afspreken maar vandaag is er weer wat afstand en langzame reacties, ik krijg gelijk weer flashbacks naar die onzekere tijd en ik vind het maar niks. Ik ga hem vandaag zeggen dat ik duidelijkheid wil en wat hij nu precies wilt want ik word er weer helemaal ingezogen.

Hoe oud is zijn pasgeborene nu, een maand of 4? Kan me voorstellen dat daar thuis de boel weer op de rit staat, alles soepel loopt, zo na de bevalling, en hij daar weer spanning naast zoekt op de werkvloer met jou. Dus als jij het goed vind dat hij weer stiekem van twee walletjes eet is er toch niks wat jou tegen houdt?
lalaloepsie wijzigde dit bericht op 07-01-2026 08:08
0.07% gewijzigd
Nou, hier eindigt de minnaarsrelatie wel met een klap. Als ik het niet echt meegemaakt had, zou ik het niet eens geloven! Minnaar wilde vandaag heel graag (live) afspreken, dus we hebben elkaar een uurtje gezien voor een kop koffie. Wat blijkt: hij is dit weekend opnieuw vader geworden… Niets twijfels over de relatie dus (of wel, maar dan naast iets veel belangrijkers). Wat voel ik me bedrogen :| Hij heeft hier (voor de duidelijkheid) dus in het afgelopen jaar met geen woord over gerept.

Ik wist oprecht ook niet hoe te reageren… dus ik ben vooral boos en koeltjes geweest, maar merk dat ik inmiddels letterlijk koud ben van de emotie. Heel heftig.
Zo hé Nienke! Dat is zeker heftig! Allemachtig zeg, niet te geloven.

Dit is echt next level besodemieteren.
Eidde vervelende gevoelens als het level van contact niet gelijkwaardig voelt. Vaak lees ik ook gesprekken terug, soms denk ik oh ik reageer ook afstandelijker dan ik dacht of andersom. Lees jij gesprekken wel eens terug op een later moment?

Elegantic heb je nog om duidelijkheid gevraagd? Hoe is dat verlopen? Naar wens?

Mrs smith jullie hebben gelijkwaardig hoor, voor nu hou ik me wat rustig qua contact even kijken hoe dat aan voelt.
Kun jij jou spanning omschrijven? Ik ken jou verhaal niet?

Nienkee neee wat kut hoe voel jij je? Gaat het een beetje? Nog contact gehad na de koffie of pats boem over ?
Ja, bizar hè! We hebben na de koffie nog even heel kort gebeld - hij bleek ook anderen in onze (gedeelde) omgeving idioot genoeg dus niet geïnformeerd te hebben over de zwangerschap, bang dat ik er op die manier achter zou komen.

Ik ben vooral nog in een soort fase van ongeloof. En vreemd genoeg: net als bij Elegantic, denkt ergens iets in m’n hoofd: het hoeft hier niet te eindigen… Dus dat wordt nog sterk zijn om daar niet aan toe te geven. Ik vermoed dat hij het liefste gewoon door zou gaan waar we gebleven zijn. Hij heeft wel onze hele (geheime) appgeschiedenis gewist, alsof ‘ie voor de zekerheid z’n sporen aan het uitwissen is.

Geluk bij een ongeluk is, dat ik afgelopen week voor het eerst sinds m’n scheiding een borrel ben gaan drinken met een leuke man die ik toevallig tegen het lijf liep in de kroeg en met wie het ook in tweede instantie heel gezellig was, inclusief een echt hele goede zoenpartij. Geen relatiemateriaal (te jong 🙈) maar briljánte afleiding. Dus daar wentel ik me maar een beetje in om niet compleet kapot te gaan aan deze idioterie van minnaar. Die ik dus ook in het dagelijks leven gewoon regelmatig ga tegenkomen… Nou ja, we gaan het zien.
Neee Nienke wat bizar de omgeving verzwegen dat is wel bizar.

Ga je kapot? Verdriet? Moeten wij je helpen je tegen te houden hem te contacten?

Heb je contact met je nieuwe aanwinst of niet? Is die vrijgezel?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven