Minnaar deel 43

donderdag 27 mei 2021 om 10:55
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
dinsdag 2 september 2025 om 16:05
Misschien inderdaad wel zo aardig om mezelf enigzins te introduceren

Ik lees pas kort mee, kwam hier terecht toen het een paar pagina's terug over wel of geen schuldgevoel of verantwoordelijkheid richting de partner hebben ging.
Mijn ex, die me dus bedrogen heeft, heb ik zelf ook leren kennen toen hij nog een relatie had. We hebben toen niks met elkaar gedaan maar als het aan hem had gelegen wel. Toch denk ik niet perse dat een vreemdganger altijd vreemdgaat. Maar in zijn geval denk ik wel dat de valkuil van niet praten over waar je mee zit wel terug kan komen. Dat had hij ook in andere relaties namelijk.
Overigens zelf ook wel eens aan de andere kant gestaan, als minnares dan. Maar met een man die daar afspraken over zei te hebben met zijn partner. Bleek later niet zo te zijn en dat had ik eigenlijk ook wel kunnen vermoeden.
dinsdag 2 september 2025 om 16:07
Lief dat je het vraagt. Ik heb vannacht bijna niet geslapen. Voel me onrustig.
Vandaag wel beetje afleiding kunnen vinden in mijn werk. Ook fijn dat ik hier mijn verhaal af en toe kan doen. Dat helpt veel.
Komend weekend veel feestjes op de planning dus gelukkig afleiding.
dinsdag 2 september 2025 om 16:08
Nou dit lijkt me onzin. Mijn ex is echt niet door al zijn vrienden gedumpt door wat hij heeft gedaan. En terecht ook. Het is niet goed wat hij deed maar ook geen reden dat hij een soort outcast zou moeten worden.
dinsdag 2 september 2025 om 16:35
Het gaat hier over een man die al 35 jaar met dezelfde vrouw is, schoonfamilie heeft, gezamenlijke vriendenkring, misschien sportclub, hobby, etc. Om over de kinderen nog maar te zwijgen. Enig idee hoe vergroeit je bent na 35 jaar samen? Hoe je samen alle aspecten van je leven hebt opgebouwd en alles met elkaar hebt meegemaakt? Hoe zijn familie jouw familie is en andersom? Als je dan op een respectvolle manier uit elkaar gaat, is dat al heel ingrijpend. Maar als je iemand zo enorm belazert, dan knalt dat allemaal uit elkaar. De gevolgen zijn niet te overzien. Ik heb het meegemaakt en ik weet zeker dat mijn ex spijt heeft als haren op zijn hoofd. Ik niet, ik ben hem dankbaar dat hij het zo bont maakte dat ik hem kon laten gaan. Zoveel beter voor mij. Maar onze kinderen zijn het slachtoffer, die vergeten zijn leugens nooit meer. We zijn drie jaar verder en die band, die best wel goed was, is vrijwel helemaal verdwenen. Heel pijnlijk, dat hebben ze niet verdient.Marjaantje schreef: ↑02-09-2025 16:08Nou dit lijkt me onzin. Mijn ex is echt niet door al zijn vrienden gedumpt door wat hij heeft gedaan. En terecht ook. Het is niet goed wat hij deed maar ook geen reden dat hij een soort outcast zou moeten worden.
dinsdag 2 september 2025 om 16:42
En je zelfvertrouwen krijgt een enorme knauw; je durft niet meer op je eigen gevoel te vertrouwen en gaat overal aan twijfelen. Bedrog is en blijft vreselijk.Happening schreef: ↑02-09-2025 16:35Het gaat hier over een man die al 35 jaar met dezelfde vrouw is, schoonfamilie heeft, gezamenlijke vriendenkring, misschien sportclub, hobby, etc. Om over de kinderen nog maar te zwijgen. Enig idee hoe vergroeit je bent na 35 jaar samen? Hoe je samen alle aspecten van je leven hebt opgebouwd en alles met elkaar hebt meegemaakt? Hoe zijn familie jouw familie is en andersom? Als je dan op een respectvolle manier uit elkaar gaat, is dat al heel ingrijpend. Maar als je iemand zo enorm belazert, dan knalt dat allemaal uit elkaar. De gevolgen zijn niet te overzien. Ik heb het meegemaakt en ik weet zeker dat mijn ex spijt heeft als haren op zijn hoofd. Ik niet, ik ben hem dankbaar dat hij het zo bont maakte dat ik hem kon laten gaan. Zoveel beter voor mij. Maar onze kinderen zijn het slachtoffer, die vergeten zijn leugens nooit meer. We zijn drie jaar verder en die band, die best wel goed was, is vrijwel helemaal verdwenen. Heel pijnlijk, dat hebben ze niet verdient.
dinsdag 2 september 2025 om 16:49
Nou daar heb ik geen last van, vreemd genoeg. Mijn antenne staat nu wel veel scherper afgesteld.Chinchilla schreef: ↑02-09-2025 16:42En je zelfvertrouwen krijgt een enorme knauw; je durft niet meer op je eigen gevoel te vertrouwen en gaat overal aan twijfelen. Bedrog is en blijft vreselijk.
dinsdag 2 september 2025 om 17:02
Hier een beetje groeiend ongenoegen. Minnaar heeft pas volgende week ergens een gaatje. Wat vaak ook nog eens laat minute toch niet door kan gaan.
Ik weet het, hoort erbij.
Maar zit toch te denken aan een tweede minnaar. Echt puur voor het lichamelijke. Maar heb zo geen zin om op zoek te gaan
Wel binnenkort een date met een ‘gewone’ single man van mijn leeftijd. Ik weet alleen niet zo goed wat ik van hem vind. Maar goed, daar gaan we achter komen bij de date.
Ik weet het, hoort erbij.
Maar zit toch te denken aan een tweede minnaar. Echt puur voor het lichamelijke. Maar heb zo geen zin om op zoek te gaan

Wel binnenkort een date met een ‘gewone’ single man van mijn leeftijd. Ik weet alleen niet zo goed wat ik van hem vind. Maar goed, daar gaan we achter komen bij de date.
I wanna live my life with the volume full!
dinsdag 2 september 2025 om 17:13
Mijn antenne werkt doorgaans goed, maar ik had het zelf totaal niet zien aankomen. Dacht oprecht dat we gelukkig waren samen. Toen ik er uiteindelijk achter kwam, voelde het alsof mijn eigen lichaam me had verraden. Dat is ook nooit meer helemaal goedgekomen en het stukje wantrouwen is helaas ook mijn andere relaties binnengeslopen. Onbezorgd vertrouwen zit er voor mij niet meer in.
dinsdag 2 september 2025 om 17:34
Je kletst echt uit je nek. De kinderen van mijn man vertrouwen hun vader gelukkig gewoon weer helemaal en zijn gek op mij, en dat heeft helemaal geen jaren geduurd.Happening schreef: ↑02-09-2025 15:37Kinderen die op deze manier zien hoe het huwelijk van hun ouders met een enorme knal uit elkaar spat, vergeten niet. Ze hebben daar last van. De eerste jaren hoeft Aurora er niet op te rekenen dat ze haar accepteren. En het vertrouwen in hun vader is ernstig beschadigd. Daar kan je niks meer aan doen.
dinsdag 2 september 2025 om 20:22
Jeetje wat is hier veel geschreven de laatste tijd. Ik ga proberen het wat beter bij te houden.
Aurora, wauw wat een dagen heb jij achter de rug. "Opeens" het bericht dat hij gaat scheiden, dan ook nog berichtjes van zijn partners en je eigen gevoel om met dit alles om te gaan. Gelukkig heb je komende week genoeg afleiding. Hij is toch een collega van je? Zie je elkaar dagelijks op het werk?
Elegantic, hoe voel jij je nu? Ik las dat jullie nog even hadden geappt en dat dit je een goed gevoel gaf. Je bent echt super sterk dat je bij je beslissing bent gebleven. Hoe makkelijk en fijn zou het zijn om hem toch weer eens uit te nodigen. Lastig om te moeten zien dat hij bijna met verlof gaat. Ik zou hem wel een berichtje sturen als zijn kindje is geboren. De eer aan jezelf houden. Sterkte hoor!
Aurora, wauw wat een dagen heb jij achter de rug. "Opeens" het bericht dat hij gaat scheiden, dan ook nog berichtjes van zijn partners en je eigen gevoel om met dit alles om te gaan. Gelukkig heb je komende week genoeg afleiding. Hij is toch een collega van je? Zie je elkaar dagelijks op het werk?
Elegantic, hoe voel jij je nu? Ik las dat jullie nog even hadden geappt en dat dit je een goed gevoel gaf. Je bent echt super sterk dat je bij je beslissing bent gebleven. Hoe makkelijk en fijn zou het zijn om hem toch weer eens uit te nodigen. Lastig om te moeten zien dat hij bijna met verlof gaat. Ik zou hem wel een berichtje sturen als zijn kindje is geboren. De eer aan jezelf houden. Sterkte hoor!
dinsdag 2 september 2025 om 20:42
Jeetje Aurora, voor jou is er echt veel gebeurd. Ik heb eigenlijk in dezelfde situatie gezeten. Ik vond het knap dat hij eerst een eigen plekje moet zoeken. Dat zal ook beter zijn voor het scheidings proces en de band met zijn kinderen.
Wat hier eerder geschreven werd over het vernielen van het vertrouwen van zijn kinderen, ben ik het niet mee eens.
Hier is het een gevecht geworden waar de kinderen door moeder gebruikt werden om wraak te nemen.
Maar uiteindelijk is het helemaal goed gekomen, de kinderen accepteren mij volledig en moeder komt bij mij langs op de koffie.
Ik hoop dat alles voorspoedig voor je verloopt Aurora, en zorg goed voor jezelf. Want ook dat misselijk zijn herken ik meteen
Wat hier eerder geschreven werd over het vernielen van het vertrouwen van zijn kinderen, ben ik het niet mee eens.
Hier is het een gevecht geworden waar de kinderen door moeder gebruikt werden om wraak te nemen.
Maar uiteindelijk is het helemaal goed gekomen, de kinderen accepteren mij volledig en moeder komt bij mij langs op de koffie.
Ik hoop dat alles voorspoedig voor je verloopt Aurora, en zorg goed voor jezelf. Want ook dat misselijk zijn herken ik meteen
dinsdag 2 september 2025 om 21:14
We doen nu allebei een ander project dus we hoeven elkaar niet veel te zien.Tulpenvrouw86 schreef: ↑02-09-2025 20:22
Alhoewel ik hem natuurlijk graag even zou willen zien nu (maar niet op werk

dinsdag 2 september 2025 om 21:15
Dank je wel!Wolkenwandelaar schreef: ↑02-09-2025 20:42Jeetje Aurora, voor jou is er echt veel gebeurd. Ik heb eigenlijk in dezelfde situatie gezeten. Ik vond het knap dat hij eerst een eigen plekje moet zoeken. Dat zal ook beter zijn voor het scheidings proces en de band met zijn kinderen.
Goed om te horen dat het bij jullie goed is gekomen.
woensdag 3 september 2025 om 08:20
Nog steeds slecht eerlijk gezegd. Ik kan hem moeilijk loslaten. Ik luister veel podcasts, dat helpt. Ik sta mede door zijn reacties (zo beschuldigend en manipulerend) wel nog steeds achter mijn beslissing. Ook nog wel meer nu ik het bij Aurora zie ontploffen, dat zou zeker ook bij ons zijn gebeurd zo onvoorzichtig waren we.Tulpenvrouw86 schreef: ↑02-09-2025 20:22
Ik moest hem wel nog mailen met een werk gerelateerde vraag, daar reageerde hij extreem zakelijk op, expres zakelijk zeg maar. Dat vond ik dan wel flauw, we kunnen toch wel normaal doen?
woensdag 3 september 2025 om 08:31
Jij vindt het fijn om bevestiging te krijgen dat het iets betekent heeft, dat extreem zakelijke is zo'n bevestiging, ik denk dat je het zo mag zien. En nee, Elegantic, waarschijnlijk kunnen jullie nooit meer "normaal" doen. Eigenlijk is dat juist de reden waarom collega's lastig minnaren. Natuurlijk zijn die gestolen zoenen in een afgesloten kantoortje leuk en spannend, die dubbelzinnige blikken bij het koffiezetapparaat. Het maakt je werk tijdelijk enorm leuk en geeft je vleugels.
Maar als het stopt ben je de Sjaak.
Maar dwars daar doorheen begrijp ik natuurlijk heel erg je lege rotgevoel. Het is ook werkelijk zwaar, niet alleen ben je hem kwijt, ook je hele toekomstbeeld is in één klap op losse schroeven gaan staan, dat is gepeur aan je basis. Misschien is dat nog wel het ergst. En dat moet je echt uitzitten en dat is heel naar.
Maar dwars daar doorheen begrijp ik natuurlijk heel erg je lege rotgevoel. Het is ook werkelijk zwaar, niet alleen ben je hem kwijt, ook je hele toekomstbeeld is in één klap op losse schroeven gaan staan, dat is gepeur aan je basis. Misschien is dat nog wel het ergst. En dat moet je echt uitzitten en dat is heel naar.
.
woensdag 3 september 2025 om 09:15
Hij heeft het er ook moeilijk mee, dat weet ik zeker en dit is inderdaad juist zijn manier van dat uiten. Terwijl ik het tegenovergestelde ben en er zo veel mogelijk over wil praten. Ik wou dat ik er nooit aan begonnen was, dat ik het had gelaten bij de niets betekenende leuke gesprekjes tijdens de pauze.Rooss4.0 schreef: ↑03-09-2025 08:31Jij vindt het fijn om bevestiging te krijgen dat het iets betekent heeft, dat extreem zakelijke is zo'n bevestiging, ik denk dat je het zo mag zien. En nee, Elegantic, waarschijnlijk kunnen jullie nooit meer "normaal" doen. Eigenlijk is dat juist de reden waarom collega's lastig minnaren. Natuurlijk zijn die gestolen zoenen in een afgesloten kantoortje leuk en spannend, die dubbelzinnige blikken bij het koffiezetapparaat. Het maakt je werk tijdelijk enorm leuk en geeft je vleugels.
Er is 1 zin uit een podcast die heel erg blijft hangen, ''i'm taking back my energy". Die zin herhaal ik steeds in mijn hoofd, ik heb tijdens de hele relatie alleen maar gegeven gegeven gegeven en nu wordt het tijd om me eroverheen te zetten en de energie terug in mezelf te stoppen.
Het is wat zweverig maar de denkwijze lijkt op dit moment wel iets te helpen.
woensdag 3 september 2025 om 10:18
woensdag 3 september 2025 om 11:06
woensdag 3 september 2025 om 11:15
Waar is ie wat doet ie vind ie me nog wel leuk wat vreet ie nog meer uit ik heb al 3 uur niks gehoord wanneer zie ik hem weer ik vond zijn laatste berichtje toch een beetje lauwig
En als ik klaar was met al dat gedenk begon het gewoon weer van voor af aan.
Ik denk eigenlijk niet dat ik in die tijd ooit 24 uur achter elkaar ontspannen gedachten had. Maf eigenlijk dat ik het zo lang heb volgehouden al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik de impact daarna pas totaal besefte.
Nee, die vergelijkingen met vrouwlief hoef ik ook niet . Of met exen. Of met se moeder.
En als ik klaar was met al dat gedenk begon het gewoon weer van voor af aan.
Ik denk eigenlijk niet dat ik in die tijd ooit 24 uur achter elkaar ontspannen gedachten had. Maf eigenlijk dat ik het zo lang heb volgehouden al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik de impact daarna pas totaal besefte.
Nee, die vergelijkingen met vrouwlief hoef ik ook niet . Of met exen. Of met se moeder.
.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in