Minnaar deel 43
donderdag 27 mei 2021 om 10:55
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
woensdag 3 december 2025 om 18:23
Bedankt voor het hartelijke welkom! Niet te privé hoor. Ik ga ervanuit dat niemand me hier (her)kent.
Aurora79 Daar ben ik ook benieuwd naar… we hebben daar wel kort over gesproken. Als er echt geen toekomst voor ons samen inzit (daar lijkt het wel op), dan zet ik er een streep onder zodra ik serieus wil gaan daten, heb ik nu bedacht. Want anders gaat er nooit ruimte zijn voor een nieuwe vlam. Dat snapt hij! Dat zijn nu natuurlijk woorden… hoe het in de realiteit gaat zijn, moeten we natuurlijk afwachten. Het zal ongetwijfeld voor tranen zorgen
Eidde Minnaar zit op dit moment ook niet zo heel lekker in z’n eigen relatie om meerdere redenen (veel daarvan niets met ons te maken). Hij vindt het dapper dat ik de stap heb gezet om m’n relatie te beëindigen (en kijkt daar ook wat jaloers naar… zelf durft hij niet ondanks dat hij volgens mij ook niet zo gelukkig is thuis). Klassiek voorbeeld van twee mensen die elkaar tegen het lijf lopen en verliefd worden omdat ze thuis iets missen, wat dat betreft!
Mijn scheiding verloopt gelukkig in goede harmonie, waarbij het helpt dat (ex)man niet op de hoogte is van m’n vreemgangerspraktijken
want ik vermoed dat het dan allemaal veel complexer was geweest.
Aurora79 Daar ben ik ook benieuwd naar… we hebben daar wel kort over gesproken. Als er echt geen toekomst voor ons samen inzit (daar lijkt het wel op), dan zet ik er een streep onder zodra ik serieus wil gaan daten, heb ik nu bedacht. Want anders gaat er nooit ruimte zijn voor een nieuwe vlam. Dat snapt hij! Dat zijn nu natuurlijk woorden… hoe het in de realiteit gaat zijn, moeten we natuurlijk afwachten. Het zal ongetwijfeld voor tranen zorgen
Eidde Minnaar zit op dit moment ook niet zo heel lekker in z’n eigen relatie om meerdere redenen (veel daarvan niets met ons te maken). Hij vindt het dapper dat ik de stap heb gezet om m’n relatie te beëindigen (en kijkt daar ook wat jaloers naar… zelf durft hij niet ondanks dat hij volgens mij ook niet zo gelukkig is thuis). Klassiek voorbeeld van twee mensen die elkaar tegen het lijf lopen en verliefd worden omdat ze thuis iets missen, wat dat betreft!
Mijn scheiding verloopt gelukkig in goede harmonie, waarbij het helpt dat (ex)man niet op de hoogte is van m’n vreemgangerspraktijken
woensdag 3 december 2025 om 18:26
Ik vind het overigens wel een zoektocht naar momenten samen! Dat lees ik ook bij jullie… Hij is sowieso iemand met een volle agenda en als je dan ook nog ‘in het geheim’ moet afspreken is het echt zoeken en moeite doen van beide kanten. Soms gaat dat een maand geweldig en soms is er vrijwel geen ruimte (op een gestolen kus na). Dat frustreert me wel.
woensdag 3 december 2025 om 18:43
Nou Nienke ( welkom!) daar wilde ik ook net mijn frustratie over uiten hier!
Hadden een hoteldate gepland voor volgende week, komt er iets onverwachts tussendoor bij hem. Helemaal prima, kan gebeuren. Komt ie daarna met 1 andere datum dat hij kan in de maand december. Kan ik net deze datum niet. Hele verhandeling van hem dat het zo moeilijk zoeken voor hem is en dat er geen goede werk/ privé balans is.
Meer mannen die niet goed kunnen plannen/ geen mogelijkheden zien en dan zielig gaan doen dat ze er niks aan kunnen doen?
Ik heb er maar even niet op gereageerd, ik wacht wel af of hij nog met een datum komt en dan zie ik het wel.
Verder gaat alles steady met minnaar hoor, maar dit blijft wel een discussiepunt bij ons.
Klinkt alsof je het allemaal goed op de rit hebt Nienke, ondanks de woelige tijd waarin je zit. Knap!
Aurora, ach even los gaan en bevestiging zoeken bij andere mannen kan soms ook een lekkere boost voor je geven toch?
Hadden een hoteldate gepland voor volgende week, komt er iets onverwachts tussendoor bij hem. Helemaal prima, kan gebeuren. Komt ie daarna met 1 andere datum dat hij kan in de maand december. Kan ik net deze datum niet. Hele verhandeling van hem dat het zo moeilijk zoeken voor hem is en dat er geen goede werk/ privé balans is.
Meer mannen die niet goed kunnen plannen/ geen mogelijkheden zien en dan zielig gaan doen dat ze er niks aan kunnen doen?
Ik heb er maar even niet op gereageerd, ik wacht wel af of hij nog met een datum komt en dan zie ik het wel.
Verder gaat alles steady met minnaar hoor, maar dit blijft wel een discussiepunt bij ons.
Klinkt alsof je het allemaal goed op de rit hebt Nienke, ondanks de woelige tijd waarin je zit. Knap!
Aurora, ach even los gaan en bevestiging zoeken bij andere mannen kan soms ook een lekkere boost voor je geven toch?
woensdag 3 december 2025 om 20:11
-a- Wat chagrijnig dat de hoteldate niet door kan gaan! Daar zou ik ook van balen. (Al ben ik jaloers op hoteldates… dat is ons maar twee keer gelukt in dat jaar!)
Minnaar kan soms nogal ad hoc met een plan komen (‘ik ben vanavond alleen thuis’) dus dat is leuk, maar vooruit plannen…. da’s ook ingewikkeld. We hebben ook weleens gehad dat een geplande date niet doorging (door iets aan zijn kant) en ik daar heel teleurgesteld over was. Nu laat ik het wat meer op me afkomen en laat het initiatief bij hem, dat geeft wat meer rust (al vind ik nu dus soms dat er echt weinig tijd voor ons samen is, los van een kop koffie of telefoontje).
Minnaar kan soms nogal ad hoc met een plan komen (‘ik ben vanavond alleen thuis’) dus dat is leuk, maar vooruit plannen…. da’s ook ingewikkeld. We hebben ook weleens gehad dat een geplande date niet doorging (door iets aan zijn kant) en ik daar heel teleurgesteld over was. Nu laat ik het wat meer op me afkomen en laat het initiatief bij hem, dat geeft wat meer rust (al vind ik nu dus soms dat er echt weinig tijd voor ons samen is, los van een kop koffie of telefoontje).
woensdag 3 december 2025 om 21:43
woensdag 3 december 2025 om 22:44
Niet altijd makkelijk, hoor! Ik weet (en ervaar) wel dat hij echt moeite doet om me te zien waar dat kan. Er speelt gewoon nogal veel aan zijn kant waardoor ik hem ook zie worstelen met z’n tijd. Wij hebben de ‘mazzel’ dat we elkaar ook in het dagelijks leven treffen dus het is niet zo dat we elkaar weken niet zien. Dat scheelt vast. Ik zou alleen best wat vaker aan dat heerlijke lijf willen zitten
donderdag 4 december 2025 om 08:56
-Nienke2323- schreef: ↑03-12-2025 18:26Ik vind het overigens wel een zoektocht naar momenten samen! Dat lees ik ook bij jullie… Hij is sowieso iemand met een volle agenda en als je dan ook nog ‘in het geheim’ moet afspreken is het echt zoeken en moeite doen van beide kanten. Soms gaat dat een maand geweldig en soms is er vrijwel geen ruimte (op een gestolen kus na). Dat frustreert me wel.
Ja dit is ook onze grote frustratie helaas
I wanna live my life with the volume full!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in