Minnaar deel 43
donderdag 27 mei 2021 om 10:55
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
zondag 11 januari 2026 om 21:34
Hoe weet je als iemand opzoek is naar iemand erbij?
Mijn collega, geeft mij steeds complimenten. Ik merk dat hij mij bekijkt als we in een gezamenlijke ruimte zijn, ik voel het gewoon. Hij stuurt mij dan soms ook een berichtje dat ik er goed uit zie.
Als hij mij wat geeft, is er lichamelijk contact.
Of hij houd het langer vast, en kijkt mij dan aan.
Ook wil hij afspreken, hij heeft al meerdere voorstellen gedaan.
Ik hou de boot af, want aan de ene kant kan ik mij niet voorstellen dat hij het meent. Dat hij met mij uit wil.
Want hij is al jaren getrouwd.
Een andere collega gaf opeens ook aan, wat speelt er tussen jullie. Daar schrok ik wel van.
Oké ik geniet van de aandacht, maar dat is het voor mij.
Jullie zijn ervaren in minnaars..
Ik ben gewoon benieuwd wat zijn plan is.
Mijn collega, geeft mij steeds complimenten. Ik merk dat hij mij bekijkt als we in een gezamenlijke ruimte zijn, ik voel het gewoon. Hij stuurt mij dan soms ook een berichtje dat ik er goed uit zie.
Ik hou de boot af, want aan de ene kant kan ik mij niet voorstellen dat hij het meent. Dat hij met mij uit wil.
Een andere collega gaf opeens ook aan, wat speelt er tussen jullie. Daar schrok ik wel van.
zondag 11 januari 2026 om 21:39
Siep schreef: ↑11-01-2026 21:34Hoe weet je als iemand opzoek is naar iemand erbij?
Dat is geen hogere wiskunde aangezien hij jou complimenteert met je uiterlijk, lichamelijk contact met jou zoekt en jou voorstellen doet voor 1-op-1 ontmoetingen buiten jullie werk om. Die wil letterlijk fysiek 1 op 1 met jou.
Zit je nog steeds tijdelijk voor je werk in Spanje?
maandag 12 januari 2026 om 09:15
Iemand vroeg mij waarom ik me schaam omdat ik over mijn eigen grenzen heen ga. Nou, elke keer maak ik met mezelf de afspraak om geen contact meer te hebben met minnaar.. en dan lukt het toch weer niet. Dan baal ik van mezelf. Dat ik niet sterk genoeg ben. Ik merk wel dat afleiding van andere mannen mijn minnaar steeds meer op een zijspoor zet. Ik ben minder op hem gefocust en dat is goed.
Zoals hier ook al werd gezegd zou het zoveel makkelijker zijn als minnaar de stekker eruit zal trekken. Maar hij doet het niet. En dat zal inderdaad zijn dat hij dan die spanning/ aandacht mist. Maar ik mis het ook. Weggaan bij zijn vrouw zou hij waarschijnlijk nooit doen. En eigenlijk vind ik dat op dit moment ook prima
Vrijdag date met motorman.. zin in.
Zoals hier ook al werd gezegd zou het zoveel makkelijker zijn als minnaar de stekker eruit zal trekken. Maar hij doet het niet. En dat zal inderdaad zijn dat hij dan die spanning/ aandacht mist. Maar ik mis het ook. Weggaan bij zijn vrouw zou hij waarschijnlijk nooit doen. En eigenlijk vind ik dat op dit moment ook prima
Vrijdag date met motorman.. zin in.
maandag 12 januari 2026 om 10:56
Wat het waarschijnlijk voor jou (en de andere dames hier met een werkvloer-affaire) moeilijk maakt om los van hem, van hem af te komen is doordat je hem op het werk blijft tegenkomen. Dan is het net alsof je aan het afkicken bent van de alcohol terwijl je nog in de kroeg zit.
Wees gerust: mettertijd zal jullie contact naar verschraald bier gaan ruiken, zal hij steeds minder uitwerking op je hebben en zul je je op een gegeven moment afvragen wat je ooit in hem gezien hebt. De verliefdheid zal namelijk over gaan, de roze bril zal afglijden. Hij word vanzelf weer Elbert van de (andere) afdeling.
Althans, dat is mijn ervaring.
Wees gerust: mettertijd zal jullie contact naar verschraald bier gaan ruiken, zal hij steeds minder uitwerking op je hebben en zul je je op een gegeven moment afvragen wat je ooit in hem gezien hebt. De verliefdheid zal namelijk over gaan, de roze bril zal afglijden. Hij word vanzelf weer Elbert van de (andere) afdeling.
maandag 12 januari 2026 om 11:47
Ja ook nog, vandaar dat ik er niet op in ga. Hij weet ook dat ik een relatie heb.
Soms voel ik mij ook wel eens schuldig. Want dan denk ik, als mijn vriend dit leest wat hij stuurt is hij niet blij.
Ik reageer daar ook niet op.
maandag 12 januari 2026 om 12:23
Maar wat let je dan om te zeggen dat je er niet van gediend bent?
I wanna live my life with the volume full!
maandag 12 januari 2026 om 13:27
Maar wat is je vraag dan precies?
Ja, hij wil meer...
Nee, jij wil niet meer..
maandag 12 januari 2026 om 15:36
maandag 12 januari 2026 om 15:44
AmenLalaloepsie schreef: ↑12-01-2026 10:56Wat het waarschijnlijk voor jou (en de andere dames hier met een werkvloer-affaire) moeilijk maakt om los van hem, van hem af te komen is doordat je hem op het werk blijft tegenkomen. Dan is het net alsof je aan het afkicken bent van de alcohol terwijl je nog in de kroeg zit.
maandag 12 januari 2026 om 21:27
Aurora, niet te streng zijn voor jezelf joh! Zolang je er wat relaxter in kunt staan: hoe erg is het dan dat je gewoon nog een beetje geniet van je minnaar?
Lalaloepsie, dat heb ik mezelf ook lang voorgehouden: dat die roze bril vanzelf zou afvallen. Maar dat is ook na een jaar nog niet gebeurd, terwijl ik zeker niet blind ben voor z’n tekortkomingen… Zelfs nu merk ik dat ik geneigd ben hem te vergeven - ik hou echt met heel m’n hart van deze man en geloof dat dat voor hem net zo geldt. Maar wie weet wordt het in de toekomst wel ‘verschraald hier’
BTMIN, het gaat eigenlijk wel. We hebben (via de app) uitgesproken dat we het beide in ieder geval niet zómaar zo willen laten eindigen. Komende week gaan we eens rustig praten. Ik had dit weekend ook allerlei gezelligs op de planning dus even goede afleiding van het gepieker.
Lalaloepsie, dat heb ik mezelf ook lang voorgehouden: dat die roze bril vanzelf zou afvallen. Maar dat is ook na een jaar nog niet gebeurd, terwijl ik zeker niet blind ben voor z’n tekortkomingen… Zelfs nu merk ik dat ik geneigd ben hem te vergeven - ik hou echt met heel m’n hart van deze man en geloof dat dat voor hem net zo geldt. Maar wie weet wordt het in de toekomst wel ‘verschraald hier’
BTMIN, het gaat eigenlijk wel. We hebben (via de app) uitgesproken dat we het beide in ieder geval niet zómaar zo willen laten eindigen. Komende week gaan we eens rustig praten. Ik had dit weekend ook allerlei gezelligs op de planning dus even goede afleiding van het gepieker.
maandag 12 januari 2026 om 22:06
Tja, het hangt ervan af hoe goed jij ermee kunt leven dat hij zijn gezin heeft, bij zijn vrouw blijft, zijn dagelijkse leven gewoon doorloopt zoals het altijd deed. Terwijl jij het moet doen met gestolen momenten doordat je zijn grote geheim bent (want hij heeft jullie gespreksgeschiedenis gewist). Hoe goed kun jij leven op kruimels (dat jouw liefde er niet voor jou is, omdat hij dan bij zijn gezin inclusief zijn vrouw is), daar ga je achterkomen denk ik.
maandag 12 januari 2026 om 22:38
Lalaloepsie, dat klopt helemaal! Dat was natuurlijk het afgelopen jaar ook al zo. (Het wissen van die appgeschiedenis bleek overigens niet zo te zijn, hij had het anders opgeslagen liet hij me van de week zien. Feit is natuurlijk wel dat het verborgen moet blijven - maar dat geldt voor mij net zo goed, want het is ook de bedoeling dat het op de werkvloer niet bekend wordt).
dinsdag 13 januari 2026 om 10:32
Lalaloepsie schreef: ↑12-01-2026 22:42Ok, dus jij heet nu Loodgieter (of iets dergelijks) in zijn mobiel en zijn jullie gesprekken op zijn app verborgen achter een vergrendeling. Interessant experiment, dat wel, de kruimels.
Als je met heel je hart van iemand houdt en die kan alleen maar kruimels geven, dan zou het voor mij ook einde verhaal zijn. Dat zou ik mezelf toch niet willen aandoen.
Ik hou wel van minnaar maar niet met heel mijn hart en met het volle verstand dat dit is wat het is en niet meer wordt. Dat is soms lastig maar ergens ook fijn. Het klinkt stom maar voor mij is dit qua relatie op dit moment genoeg.
We delen ook meer dan alleen sex en die ‘vriendschap plus’ voelt heel warm en veilig. Hij is toch altijd bij mij en onderdeel van mijn dagelijks leven. Al is dat meest per app of in mijn hoofd.
dinsdag 13 januari 2026 om 10:54
Welnee, natuurlijk niet. Als hij "met heel zijn hart" van jou hield, wilde hij gewoon bij jou zijn. Hij heeft jou daarentegen net zo besodemieterd als zijn vrouw, door je te verzwijgen dat ze net een baby hebben gekregen. Zijn vrouw ligt nog in het kraambed joh, wat een slappe lul van een vent.-Nienke2323- schreef: ↑12-01-2026 21:27Aurora, niet te streng zijn voor jezelf joh! Zolang je er wat relaxter in kunt staan: hoe erg is het dan dat je gewoon nog een beetje geniet van je minnaar?
Lalaloepsie, dat heb ik mezelf ook lang voorgehouden: dat die roze bril vanzelf zou afvallen. Maar dat is ook na een jaar nog niet gebeurd, terwijl ik zeker niet blind ben voor z’n tekortkomingen… Zelfs nu merk ik dat ik geneigd ben hem te vergeven - ik hou echt met heel m’n hart van deze man en geloof dat dat voor hem net zo geldt. Maar wie weet wordt het in de toekomst wel ‘verschraald hier’![]()
Ik ben helemaal niet anti-minnaar, want ik weet hoe dingen kunnen lopen, maar dit zou ik toch wel echt zo'n gruwelijke afknapper vinden. En voor mezelf ook een brug te ver qua bedrog en principes, trouwens.
dinsdag 13 januari 2026 om 11:18
Eidde schreef: ↑13-01-2026 10:32Als je met heel je hart van iemand houdt en die kan alleen maar kruimels geven, dan zou het voor mij ook einde verhaal zijn. Dat zou ik mezelf toch niet willen aandoen.
Ik hou wel van minnaar maar niet met heel mijn hart en met het volle verstand dat dit is wat het is en niet meer wordt. Dat is soms lastig maar ergens ook fijn. Het klinkt stom maar voor mij is dit qua relatie op dit moment genoeg.
We delen ook meer dan alleen sex en die ‘vriendschap plus’ voelt heel warm en veilig. Hij is toch altijd bij mij en onderdeel van mijn dagelijks leven. Al is dat meest per app of in mijn hoofd.
Ja, zo hebben we allemaal onze eigen afwegingen waar je wel/geen genoegen mee neemt. Zo is mijn minnaar onderdeel van mijn seksleven, niet van mijn liefdesleven. Gezien hij steeds meer gezondheidsproblemen heeft transformeert ons contact langzamerhand naar een platonische vriendschap, want door de tijd heen hebben we (hij, zij en ik) toch een vertrouwensband opgebouwd, zijn we de frequentie van ontmoeten gewent geraakt en is er geen reden om zijn bezoekjes te laten weg vallen. Zij was bang dat hij anders constant op haar lip zou gaan zitten, dus dat hij nog steeds bij mij op de koffie komt vinden we allemaal wel best. Ergens vind ik het wel schattig hoe trouw hij zichzelf aan al zijn afspraken houd. Voor mijn seksdrive ga ik er iemand bij zoeken denk ik.
dinsdag 13 januari 2026 om 15:19
VGM1980 schreef: ↑13-01-2026 14:28ik denk zodra een minnaar voor jou meer gaat worden dan alleen af en toe genieten van seks en aandacht het je op den duur een gebroken hart gaat opleveren
ik heb in de verpleging gezeten en er was 1 dame van 75, ze had al 30 jaar een stiekeme relatie met een getrouwde man. 4 jaar terug was zijn vrouw overleden maar nog altijd moest ze geheim blijven want als zijn kinderen er achter zouden komen dan zou de hel los breken. Ik vond het zo sneu voor haar. Hij kwam haar dus af en toe nog opzoeken en dat moest allemaal in het geniep.
Nou die mevrouw had ook toch gewoon een keuze?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in