Minnaar deel 43
donderdag 27 mei 2021 om 10:55
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
maandag 24 november 2025 om 11:55
Ik ben geen minnaar en heb geen minnares maar wist niet dat je hier dan niet welkom was dus bij deze vertrek ik hier, succes allemaal.Gib25 schreef: ↑24-11-2025 11:16Pandanees?
Daarnaast is het bijzonder dat je iemand welkom heet in een topic waarin je zelf nauwelijks mee schrijft (oké, dat doe ik ook niet en nu bemoei ik me er ook mee) terwijl je als je hier regelmatig meeleest kan weten dat misschien niet iedereen er open voor staat (hetgeen ook blijkt uit de andere reacties).
maandag 24 november 2025 om 11:57
Wat een lekker vooruitzicht Eidde 
Ik heb een rotweekend gehad. Mis hem zo verschrikkelijk. Voel me weer op een wachtbank gezet, en dat heb ik mezelf aangedaan.
Dit, in combinatie met jullie woorden heeft me dit weekend aan het denken gezet.
Ik heb net gezegd tegen minnaar dat ik contact verbreek. Erg verdrietig maar ik denk op langere termijn wel beter voor mij.
Nu sterk zijn en blijven...
Ik heb een rotweekend gehad. Mis hem zo verschrikkelijk. Voel me weer op een wachtbank gezet, en dat heb ik mezelf aangedaan.
Dit, in combinatie met jullie woorden heeft me dit weekend aan het denken gezet.
Ik heb net gezegd tegen minnaar dat ik contact verbreek. Erg verdrietig maar ik denk op langere termijn wel beter voor mij.
maandag 24 november 2025 om 11:59
Iedereen is welkom alleen hebben de 'vaste' schrijvers hier enige ervaring met "Yara" en alle vorige nicks van deze schrijfster.
Mag ik vragen Andre, waarom ben je geïnteresseerd in dit topic? Heb je wel minnaarsambities misschien?
I wanna live my life with the volume full!
maandag 24 november 2025 om 12:03
maandag 24 november 2025 om 12:04
aurora79 schreef: ↑24-11-2025 11:57Wat een lekker vooruitzicht Eidde
Doorzetten inderdaad. En afleiding zoeken. Heb je nog contact met die scharrel waarover je laatst schreef?
maandag 24 november 2025 om 12:06
Geen idee waarom dit weekend.. ene keer voel ik me heel sterk en andere keer voelt alles gewoon heel erg klote (zoals dit weekend).
Minnaar is verdrietig maar ging ook niet echt in verweer.
maandag 24 november 2025 om 12:08
Nee, maar wel regelmatig contact nog met motorman. Misschien zit daar ooit nog een date aan te komenLalaloepsie schreef: ↑24-11-2025 12:04Doorzetten inderdaad. En afleiding zoeken. Heb je nog contact met die scharrel waarover je laatst schreef?
maandag 24 november 2025 om 12:13
Ik heb niet gezegd dat jij niet welkom bent, want daar ga ik niet over, maar dat ik het bijzonder vind dat jij iemand anders welkom heet. Een beetje alsof jij een jaar geleden een nachtje hebt geslapen op een camping en dan nu iemand binnenlaat op die camping waarmee de vaste gasten op die camping een verleden hebben.
maandag 24 november 2025 om 12:17
Oke nog 1 x terug om je vraag te beantwoorden.
Nee 0.0 ambitie om een minnaar te worden, ik moet van iemand houden anders stap ik er niet mee onder de dekens en hou alleen van mijn vrouw.
Maar mijn vrouw heeft dat niet en heeft net als jij met goedkeuring een minnaar vandaar mijn interesse om te lezen hoe andere daar me omgaan.
Ben er vandoor Mvg Andre
maandag 24 november 2025 om 12:22
Andre schreef: ↑24-11-2025 12:17Oke nog 1 x terug om je vraag te beantwoorden.
Nee 0.0 ambitie om een minnaar te worden, ik moet van iemand houden anders stap ik er niet mee onder de dekens en hou alleen van mijn vrouw.
Maar mijn vrouw heeft dat niet en heeft net als jij met goedkeuring een minnaar vandaar mijn interesse om te lezen hoe andere daar me omgaan.
Ben er vandoor Mvg Andre
Oh zo! Wat mij betreft schijf je mee hoor, helemaal prima
Even ter verduidelijking, ik ben single en kies (niet altijd bewust) voor een minnaar. Heb dus geen ervaring met een open of halfopen relatie. Lijkt me best lastig.
I wanna live my life with the volume full!
maandag 24 november 2025 om 13:26
Ik snap het ja.
Maar mijn intentie was ook voorheen om mee te kletsen hier.
En toen werd er gezegd dat ik alleen deed zenden.
Maar goed ik wil wel actief mee gaan doen hier:
maandag 24 november 2025 om 13:28
maandag 24 november 2025 om 13:35
Was het eerder een opluchting, dat meepraten? Want het enige dat je doet is in de ether gooien dat je minnaars stom doen. En als je daar advies over kreeg kon je daar helemaal niks mee want je hebt totaal geen zelfinzicht. Je kletst mee, zegt "jullie hebben gelijk" en gaat daarna vrolijk door met wat je altijd deed.
Op een gegeven moment werd je zelfs door iedereen genegeerd, dat is toch niet waar je naar op zoek bent? Waarom blijf je niet gewoon in je eigen topic schrijven?
Of koop een dagboek.
Op een gegeven moment werd je zelfs door iedereen genegeerd, dat is toch niet waar je naar op zoek bent? Waarom blijf je niet gewoon in je eigen topic schrijven?
Of koop een dagboek.
.
maandag 24 november 2025 om 13:45
Lijkt me een goed plan dat je idd met een hulpverlener gaat praten, de praktijkondersteuner bv, om te achterhalen waar jouw aandachtsgeilheid vandaan komt. Anders blijf je kwetsbaar voor kerels die je aandacht geven puur en alleen om je tussen de lakens te krijgen terwijl het jou geeneens om de seks gaat. Ik lees je meer schrijven over hoe fijn je samen wandelen etc vind namelijk. Zonde om daarvoor je huwelijk op te blazen denk ik.
maandag 24 november 2025 om 14:44
Sterkte Aurora
en leuk vooruitzicht Eidde!
Vanmorgen ben ik ex-minnaar spontaan tegengekomen op het werk. Ik dacht dat ik ter plekke een hartaanval ging krijgen
We hebben nog even privé gepraat en het over ons gehad, hij denkt nog elke dag aan mij (net als ik aan hem) en heeft spijt van hoe het gelopen is en van dingen die hij gezegd heeft. Het was een fijn gesprek, met warme en toch pijnlijke gevoelens bij ons allebei. Ik heb er wel een beetje een gek gevoel aan overgehouden, aan de ene kant wilde ik hem het liefst bespringen en overladen met kusjes en alles vertellen wat hij gemist heeft deze afgelopen tijd, maar aan de andere kant was het gewoon een normale man, een man die niet meer hoort in mijn leven, ik heb hem ook niet echt meer op dat voetstuk staan. Ik ga hem ook vaker zien in deze periode, ik denk dat dit wel redelijk normaal gaat kunnen na vandaag..
Ik hou wel merkbaar nog steeds veel van hem
en leuk vooruitzicht Eidde!
Vanmorgen ben ik ex-minnaar spontaan tegengekomen op het werk. Ik dacht dat ik ter plekke een hartaanval ging krijgen
We hebben nog even privé gepraat en het over ons gehad, hij denkt nog elke dag aan mij (net als ik aan hem) en heeft spijt van hoe het gelopen is en van dingen die hij gezegd heeft. Het was een fijn gesprek, met warme en toch pijnlijke gevoelens bij ons allebei. Ik heb er wel een beetje een gek gevoel aan overgehouden, aan de ene kant wilde ik hem het liefst bespringen en overladen met kusjes en alles vertellen wat hij gemist heeft deze afgelopen tijd, maar aan de andere kant was het gewoon een normale man, een man die niet meer hoort in mijn leven, ik heb hem ook niet echt meer op dat voetstuk staan. Ik ga hem ook vaker zien in deze periode, ik denk dat dit wel redelijk normaal gaat kunnen na vandaag..
Ik hou wel merkbaar nog steeds veel van hem
maandag 24 november 2025 om 18:57
ja goed dat was toen. Maar goed minnaars is ook een groot woord voor wat zich hiervoor afspeelde.Rooss4.0 schreef: ↑24-11-2025 13:35Was het eerder een opluchting, dat meepraten? Want het enige dat je doet is in de ether gooien dat je minnaars stom doen. En als je daar advies over kreeg kon je daar helemaal niks mee want je hebt totaal geen zelfinzicht. Je kletst mee, zegt "jullie hebben gelijk" en gaat daarna vrolijk door met wat je altijd deed.
Of koop een dagboek.
Als je net een paar weekjes kort via internet contact hebt is het ook weer geen affaire te noemen eigenlijk.
eerlijk ik was hier eerst niet naar op zoek.
Maar toen ik in contact kwam met andere mannen na 10 jaar trouw te zijn.
Was er toch iets aangewakkerd in mij. En had dus wel in gedachten om iemand te willen hier naast. Alleen de mannen die ik op die site tegen kwam waren niet echt “leuk” te noemen.
Maar deze van nu bevalt wel heel goed moet ik zeggen.
alleen ja, met gevoelens moet je denk ik niet mee aankomen in affaires. Je kunt er niks mee.
Ik wil niet weg bij gezin en hij ook niet.
Affaires zijn toch echt vermaak en voor erbij. Dus ik moet mijn gevoel op zij zetten wil ik hiermee doorgaan.
Anders is het gewoon niet leuk meer.
maandag 24 november 2025 om 19:01
Dit klopt. Met deze man kan dit wel allemaal.Lalaloepsie schreef: ↑24-11-2025 13:45Lijkt me een goed plan dat je idd met een hulpverlener gaat praten, de praktijkondersteuner bv, om te achterhalen waar jouw aandachtsgeilheid vandaan komt. Anders blijf je kwetsbaar voor kerels die je aandacht geven puur en alleen om je tussen de lakens te krijgen terwijl het jou geeneens om de seks gaat. Ik lees je meer schrijven over hoe fijn je samen wandelen etc vind namelijk. Zonde om daarvoor je huwelijk op te blazen denk ik.
Hij heeft het op het begin meteen gezegd, dat hij ook graag dingen wil doen zoals uit eten gaan, wandelen, strand etc.
En dit doen we ook.
(Hiervoor wel wat contact gehad met 2 anderen maar dat was toch niks, ging echt puur om sex bij ze)
maandag 24 november 2025 om 19:05
Die 2 die ik hiervoor weleens heb gedate, waren niks nee.Rooss4.0 schreef: ↑24-11-2025 13:35Was het eerder een opluchting, dat meepraten? Want het enige dat je doet is in de ether gooien dat je minnaars stom doen. En als je daar advies over kreeg kon je daar helemaal niks mee want je hebt totaal geen zelfinzicht. Je kletst mee, zegt "jullie hebben gelijk" en gaat daarna vrolijk door met wat je altijd deed.
Of koop een dagboek.
En ik snap ook dat het echt om de sex gaat. Bij zulke affaires.
Maar goed deze van nu is toch meer wat bij me past. Dus ook andere dingen doen ipv alleen sex.
maandag 24 november 2025 om 19:08
Misschien door de directe, maar goede, spiegel die Rooss je voorhield icm zijn gedrag? Ik hoop oprecht dat je dit keer sterk kunt blijven, al gaat het gewoonweg ‘even’ veel verdriet opleveren
Live Life to the fullest
maandag 24 november 2025 om 19:09
Vooral eens met vetgedrukte!Rooss4.0 schreef: ↑24-11-2025 13:35Was het eerder een opluchting, dat meepraten? Want het enige dat je doet is in de ether gooien dat je minnaars stom doen. En als je daar advies over kreeg kon je daar helemaal niks mee want je hebt totaal geen zelfinzicht. Je kletst mee, zegt "jullie hebben gelijk" en gaat daarna vrolijk door met wat je altijd deed.
Of koop een dagboek.
Live Life to the fullest
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in