Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 3619 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
Elegantic schreef:
25-03-2026 13:02
Ik denk in het begin wel, toen was het allemaal leuk en spannend etc. Richting het einde niet meer, toen ik helemaal hoteldebotel was wilde ik alleen maar echt die toekomst met hem. We spendeerde toen zo veel tijd samen, het was niet alleen maar omdat hij onbereikbaar was.

Maar wat ik al benoemde, hij was toen zó zorgzaam, lief en wilde voor mijn gevoel ook echt met mij zijn, ik had nog nooit zoiets meegemaakt. Nu leek dat gevoelsmatig heel anders.
Maar, als ik het goed onthouden heb, is hij toch nooit heel ‘veilig’ geweest? Ik bedoel, eerder is hij ook weleens betrapt, maar keek zij de andere kant op, of haal ik nu 2 mannen door elkaar?

Zijn vrouw is ook niet zwanger geraakt door een openstaand raam neem ik aan?

En begrijp me niet verkeerd hoor, ik begrijp heus wel hoe diep gevoelens kunnen gaan, maar jullie zgn basis is verre van een juiste basis.
Live Life to the fullest
Elegantic schreef:
25-03-2026 13:02
Ik denk in het begin wel, toen was het allemaal leuk en spannend etc. Richting het einde niet meer, toen ik helemaal hoteldebotel was wilde ik alleen maar echt die toekomst met hem. We spendeerde toen zo veel tijd samen, het was niet alleen maar omdat hij onbereikbaar was.
Vergis je niet in vetgedrukte, want juist dat onbereikbare kan voor jou (onbewust) wél aantrekkelijk zijn, maar dat zul je zelf moeten achterhalen.
Live Life to the fullest
.
geweldigweer wijzigde dit bericht op 25-03-2026 18:01
Reden: Dubbel
99.61% gewijzigd
Live Life to the fullest
GeweldigWeer schreef:
25-03-2026 17:58
Maar, als ik het goed onthouden heb, is hij toch nooit heel ‘veilig’ geweest? Ik bedoel, eerder is hij ook weleens betrapt, maar keek zij de andere kant op, of haal ik nu 2 mannen door elkaar?

Zijn vrouw is ook niet zwanger geraakt door een openstaand raam neem ik aan?

En begrijp me niet verkeerd hoor, ik begrijp heus wel hoe diep gevoelens kunnen gaan, maar jullie zgn basis is verre van een juiste basis.
Nee de basis was zeker niet goed, dat kan natuurlijk ook niet echt met een bezette man.
Hij is inderdaad al eens betrapt geweest, toen waren wij zo’n 3 maanden ‘samen’. Zij was toen al 4 maanden zwanger, zij is zwanger geraakt voordat wij gingen daten, dat klopt ook volgens de tijdlijn zeg maar. Hij heeft overigens ook nooit beweert heel ongelukkig te zijn ofzo, maar gelukkiger met mij.
Maar goed we gingen toen ook van een hoogtepunt gelijk naar een dieptepunt en weer terug omhoog, het was een hele rollercoaster als ik eraan terug denk. De hoogtepunten waren echt heel hoog en ik was dolgelukkig met hem, maar de dieptepunt ook ontzettend diep. Ik zou echt niet terug willen naar die tijd.
GeweldigWeer schreef:
25-03-2026 18:00
Vergis je niet in vetgedrukte, want juist dat onbereikbare kan voor jou (onbewust) wél aantrekkelijk zijn, maar dat zul je zelf moeten achterhalen.
Ik hoop dat ik er over een tijd wat objectiever naar kan kijken.
Het lijkt alsof je echt een hoek ben omgegaan Elegantic. Je gevoel zegt dat het genoeg is. Je roze bril is misschien wat afgegleden en je ziet hem nu meer voor wat hij echt is.

Losmaken van iemand blijft een zwaar proces met veel verdriet en illusies armer. Maar ik heb het idee dat je op de goede weg zit, naar meer zelfliefde :)
I wanna live my life with the volume full!
Hier gaat het denk ik ook richting het einde :(
Het blijft te weinig en met meer gevoelens is dat te lastig aan het worden. Ik merk dat ik het ook niet meer wil zo. Maar dat losmaken is moeilijk.
Elegantic schreef:
25-03-2026 19:15
Nee de basis was zeker niet goed, dat kan natuurlijk ook niet echt met een bezette man.
Hij is inderdaad al eens betrapt geweest, toen waren wij zo’n 3 maanden ‘samen’. Zij was toen al 4 maanden zwanger, zij is zwanger geraakt voordat wij gingen daten, dat klopt ook volgens de tijdlijn zeg maar. Hij heeft overigens ook nooit beweert heel ongelukkig te zijn ofzo, maar gelukkiger met mij.
Maar goed we gingen toen ook van een hoogtepunt gelijk naar een dieptepunt en weer terug omhoog, het was een hele rollercoaster als ik eraan terug denk. De hoogtepunten waren echt heel hoog en ik was dolgelukkig met hem, maar de dieptepunt ook ontzettend diep. Ik zou echt niet terug willen naar die tijd.
Iemand bedriegen is nooit chique, maar een affaire starten terwijl je vrouw zwanger is, betrapt worden en het vervolgens gewoon een doorstart maken... Wat ben je dan een ongelooflijk slappe lul van een vent, zeg. Natuurlijk kun je met zo iemand nooit iets veiligs opbouwen.
Ik ben ook een slappe lul ben weer gezwicht na een aantal berichtjes, het ik mis je berichtje deed me de das om. Ben nog wel op redelijke afstand maar pffff. Je wordt er zo weer ingezogen.
Eidde schreef:
26-03-2026 11:02
Hier gaat het denk ik ook richting het einde :(
Het blijft te weinig en met meer gevoelens is dat te lastig aan het worden. Ik merk dat ik het ook niet meer wil zo. Maar dat losmaken is moeilijk.
Ah dat is klote Eidde :(
Heb je dit al kenbaar gemaakt aan hem of wil je het los laten lopen?
Bethemanineed2026 schreef:
26-03-2026 12:41
Ik ben ook een slappe lul ben weer gezwicht na een aantal berichtjes, het ik mis je berichtje deed me de das om. Ben nog wel op redelijke afstand maar pffff. Je wordt er zo weer ingezogen.
Oei en je hebt het nog zo goed volgehouden, pas je op?
Bethemanineed2026 schreef:
26-03-2026 12:41

Ik las in je andere topic dat er nog wel meer dingen spelen. Is het een afleiding van je dagelijkse bestaan waar je een beetje aan wilt ontsnappen?
Elegantic schreef:
26-03-2026 12:56
Ah dat is klote Eidde :(
Heb je dit al kenbaar gemaakt aan hem of wil je het los laten lopen?

We zijn wel in gesprek erover.
Nee zo laten doodbloeden is niet de bedoeling, daar zijn we te hecht voor geworden.
Eidde schreef:
26-03-2026 13:15
We zijn wel in gesprek erover.
Nee zo laten doodbloeden is niet de bedoeling, daar zijn we te hecht voor geworden.
Is er geen zicht meer op elkaar vaker kunnen zien? Al speelt het inmiddels wel al langer natuurlijk.
Elegantic schreef:
26-03-2026 13:46
Is er geen zicht meer op elkaar vaker kunnen zien? Al speelt het inmiddels wel al langer natuurlijk.

Nee. Dat is ook echt het probleem, het wordt eerder minder dan meer.
Een uurtje om de 1 of 2 week is echt te weinig.
Bethemanineed, en wat heb je daar nu precies aan? Ik las inderdaad ook je andere topic - over een rotdag. Zit daar verband tussen? Niet goed in je vel zitten en dan de aandacht nodig hebben?

Eidde, o joh, dat is jammer! Je zegt, er komen meer gevoelens bij kijken? Is dat ook (mede) de reden dus dat die gestolen uurtjes niet meer genoeg zijn? Een uurtje per week (als het echt quality time is) klinkt namelijk voor een minnaar op zich nog wel als oké - al kan je gevoel natuurlijk anders zijn. Wil of kan hij echt niet meer tijd maken?
Was het maar elke week :)

Om de week max. maar vaker 3 of 4 weken ertussen. Weekenden lukt eigenlijk nooit.

We zien elkaar doordeweeks wel gemiddeld 2 keer maar dat soms ook niet. Laatst heb ik hem 5 weken helemaal niet gezien.

Hij wil heel graag meer maar het lukt echt niet. Daardoor heeft hij ook steeds het gevoel dat hij mij tekort doet.

Ik voel wel veel voor hem, het is geen minnaar enkel voor sex, we delen veel en vinden elkaar echt heel leuk.
Hoe is het met jou verder Nienke?
Ah, kan me voorstellen dat dat te weinig is. Vijf weken niet is ook wel heel lang! Het zou inderdaad jammer zijn als het stopt omdat jullie beiden nog gek zijn op elkaar, maar kan me voorstellen dat je zo ook niet (veel) langer verder wilt als er geen zicht is dat het beter wordt. Het plezier moet wel blijven opwegen tegen het niet-plezier.

Hier gaat het eigenlijk nog steeds z’n gangetje. We zien elkaar regelmatig, soms alleen voor een praatje en soms voor meer. (We bellen overigens dagelijks dus spreken elkaar veel!) We vermijden ingewikkelde gesprekken beiden, dus - zoals ik al eerder schreef - voelt het soms wat oppervlakkig. Ik weet ook niet zo goed hoe lang dit nog leuk blijft; tegelijkertijd, we zijn nog steeds gek op elkaar en de aantrekkingskracht is er ook iedere keer nog. Ik kan het gelukkig redelijk loslaten allemaal (ben ook vreselijk druk op het werk dus weinig tijd voor gepieker!) en wel zien hoe het loopt.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven