Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 3668 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
Daar ben ik ook wel benieuwd naar Nienke, hier waren avonden echt onmogelijk in het drukke leven met kinderen.

Ah Eidde wat klote. :hug:
Lijkt me inderdaad ook fijn om elkaar nog een laatste keer te zien. Ook al z dat ook wel heel moeilijk zijn. Is het app contact nu ook gestopt?
De laatste keer dat we elkaar zagen was al een soort afscheid. Contact zal wel minder worden nu. Dat vind ik wel rot.
I wanna live my life with the volume full!
Eidde, :hug:. Het is toch een tijdperk dat je afsluit!

Ik wil wel iets delen over hoe we dat doen maar heb tegelijkertijd niet zo’n zin in opnieuw pek en veren van de meelezers. (Dus liever niet quoten!) Maar op hoofdlijnen, zowel z’n baan als z’n sport bieden best wat mogelijkheden voor smoesjes later op de avond (nadat alle kinderen op bed liggen). We wonen precies ver genoeg uit elkaar om ons niet in dezelfde sociale kringen te begeven maar dichtbij genoeg om ook even voor anderhalf uur een drankje doen, bijkletsen en een potje zoenen af te kunnen spreken. Soms lukt dat weken niet of nauwelijks, soms weleens twee avonden achter elkaar.
Ah ja wel fijn dat het zo kan! Heeft zijn vrouw geen argwaan waar hij heen gaat of lukt alles vrij makkelijk?

Ik mis hem vanavond best erg. Ik ga nu maar een filmpje kijken op de bank als afleiding.
Elegantic, ook voor jou dan een :hug: . Geen bal aan. Tijd voor een nieuwe minnaar of scharrel 😉? Of moet je daar echt nog niet aan denken?

Naar ik begreep, hebben minnaar en z’n partner een keer of twee een gesprek gehad als in ‘speelt er soms iets?’ Maar verder heeft ze volgens mij geen argwaan. Of wel, maar ze laat het zo.
Hi ladies,

Ik hou me momenteel weer koest en stil beter voor mij.

Eidde ergens was al eerder gezegd minnaars zetten er nooit een punt achter, houden de deur altijd op een keer zodat ze nog terug kunnen.

Elegantic gelukt gisteravond? Appt hij jou wel? Of ook niet meer?

Nienke klinkt heel fijn dat het contact zo vaak kan en super spannend, zijn jullie niet bang in het openbaar bekende tegen te komen?
Het is meer dat hij heel erg twijfelt en ik min of meer de knoop heb doorgehakt. Ik denk dat er altijd een kiertje blijft, bij beide.
Ja de topic lurkers slapen nooit en altijd bereid even weer een plasje te doen. Maar fijn dat er zoveel mogelijkheid is. Zijn vrouw vind het misschien ook wel prima dat hij vaak weg is.

Ik zou er voor tekenen, zoveel minnaartijd. Maar het blijft gestolen tijd. Ik denk dat ik daar ook wel een beetje klaar mee ben. Ondanks dat ik hem nog steeds heel lief en leuk vindt.
Heeft het geholpen Elegantic? Geen romcom denk ik :)
Zo irritant dat het daar altijd wél werkt als twee mensen elkaar heel erg lief vinden.
Eidde schreef:
02-04-2026 09:04
het blijft gestolen tijd. Ik denk dat ik daar ook wel een beetje klaar mee ben. Ondanks dat ik hem nog steeds heel lief en leuk vindt.
Eidde schreef:
02-04-2026 09:07
Geen romcom denk ik :)
Zo irritant dat het daar altijd wél werkt als twee mensen elkaar heel erg lief vinden.

De realiteit is weerbarstiger dan een script idd. Een gebonden vrijer is leuk zolang je zelf geen vaste relatie zoekt heb ik gemerkt. Ik proef bij jou een beetje dat je klaar bent met scharrelen?
Mja misschien. Ik ben de laatste tijd weinig actief op zoek geweest en zeker niet meer in de jonge scharrelpoel waar ik eerder wel in viste. Dat trekt me ook helemaal niet meer.

Maar een vaste relatie zoek ik ook niet echt.
@ Nienke ik zou best een leuke (echte) date willen maar ik zou op dit moment niet weten met wie haha.

@Btmid hij heeft nog gestuurd dat hij me mist, verder niets meer.

@Eidde nee zeker niet die vreselijke romcoms! het liefst ook een zonder van die blije koppeltjes :) Het is een horror geworden, werkte goed als afleiding gelukkig.
Hoe gaat het met jou vandaag?
Horror, ja dat leidt wel mooi af :)

Gaat goed hoor. Wat alledaags app contact. Niet meer over de situatie gehad verder.
Eidde, Elegantic, kan me wel voorstellen dat het niet zo gemakkelijk is om een leuke date te vinden… (anders dan voor een keertje seks). In de kroeg ben ik ze de laatste maanden in ieder geval maar weinig tegengekomen (al sta ik er ook niet echt voor open, dat zal schelen).

Als ik jullie zo lees dan prijs ik me inderdaad gelukkig met de vele mogelijkheden. Tegelijkertijd, zó ingewikkeld is afspreken toch ook niet (tenzij jullie heel ver uit elkaar wonen?) Ik ken jullie situatie natuurlijk niet, maar hier zegt minnaar gewoon z’n sportavond af, vertrekt thuis (met sporttas) en duikt met mij ergens de kroeg in. Voor een potje seks moeten we íets meer moeite doen maar ook dat lukt met regelmaat wel door kansen te grijpen die zich voordoen.

Zowel hij als z’n partner zijn trouwens veel weg hoor - allebei de helft van de avonden. Ze hebben 1 vaste avond samen en doen verder eigenlijk nooit iets met z’n tweeën (wel met vrienden of familie natuurlijk, maar nooit echt met z’n tweeën). Dat vinden ze blijkbaar prima zo.
Zijn auto is te volgen op de app, dus na het werk even langswippen is lastig. Hij sport in de ochtenden voor zijn werk aan. Is vaak tot laat aan het werk, zeker 2 avonden in de week. De andere avonden is hij thuis voor de kinderen. En gaat vroeg naar bed. Hij heeft een heel druk sociaal leven, veel familie en zit in allerlei commissies. Nauwelijks tijd om adem te halen. Maar hij doet alles wel met veel passie en plezier.

Ja ik heb de allerdrukste man van mijn stad gevonden.
Daarom vroeg ik me bij Nienke af als je wat gaat drinken etc ben je dan niet bang bekende tegen te komen ?
Eidde, haha, mooie beschrijving! Het klinkt overigens wel wat als mijn minnaar hoor, die zit ook nooit stil - ik word soms als moe als ik hoor wat ‘ie allemaal doet - en heeft een enorm sociaal netwerk. Hij gaat echter rustig éérst een paar uurtjes langs mij en dan door naar vrienden.

Betheman, we zijn weleens bekenden tegengekomen maar op zich weten mensen dat we elkaar kennen dus die zullen hooguit een wenkbrauw optrekken. Wel moeten we dan dus even van elkaar afblijven :) Vaak zoeken we overigens een plaats waar we niemand kennen (ergens tussen ons beider woonplaatsen in). We willen uiteraard niet betrapt worden maar een kleín beetje spanning is ook wel een deel van het plezier.
Met een auto-tracking-app waren we trouwens allang door de mand gevallen :facepalm: dus het is niet te hopen dat z’n partner op dat idee komt…

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven