Minnaar deel 43

donderdag 27 mei 2021 om 10:55
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
dinsdag 9 september 2025 om 15:14
Snap ik hoor Rooss!Rooss4.0 schreef: ↑09-09-2025 14:50Tulpenvrouw, wat is er met jullie gebeurd, ik ben het even kwijt? Minnaarrelatie bloedt dood en is op sterven na ofzo? Zo klinkt het een beetje.
Elegantic, ik zie het niet als een trap na. Ik zie het als een fantastische boodschap omdat je een supergoede keuze hebt gemaakt. Er zit een kind in die buik, een kind dat een vader en een moeder nodig heeft. Een kind dat geen inmenging van jou kan gebruiken. En ik hoop heel hard voor dit kind dat hij of zij een vader krijgt die er kan zijn zonder ruis van een minnares buiten de deur. Het klinkt hard, ik weet het maar ik vind dat jij jouzelf, dit kind én dit kinds moeder een enorm cadeau hebt gedaan.
Aurora, is het gelukt om op je vingers te blijven zitten? Hete vingers krijg je daarvan hè? Ik snap heel goed dat je wil weten hoe het met hem gaat en ik vind het echt niet raar als je hem tóch even een klein berichtje hebt gestuurd, hoe onhandig ook.
Lastige tijd hoor, die jullie allemaal doorgaan!![]()
Eigenlijk niet perse iets gebeurd. Minnaar wilde meer rust maar de deur is niet helemaal dicht. (Geeft hij zelf aan). Is ook in contact veel korter dan eerst. We zitten momenteel wel op hetzelfde project en als wij elkaar zien is het als vanouds en is hij ook uitdagend. Hierdoor ook wel weer verwarrend.
Ik denk dat hij minnaar gedeelte dood laat bloeden op deze manier. Ik vind dat wel jammer, zou het zelf anders afsluiten.
dinsdag 9 september 2025 om 16:00
Rooss4.0 schreef: ↑09-09-2025 14:50
Elegantic, ik zie het niet als een trap na. Ik zie het als een fantastische boodschap omdat je een supergoede keuze hebt gemaakt. Er zit een kind in die buik, een kind dat een vader en een moeder nodig heeft. Een kind dat geen inmenging van jou kan gebruiken. En ik hoop heel hard voor dit kind dat hij of zij een vader krijgt die er kan zijn zonder ruis van een minnares buiten de deur. Het klinkt hard, ik weet het maar ik vind dat jij jouzelf, dit kind én dit kinds moeder een enorm cadeau hebt gedaan.
Ik kan het niet mooier omschrijven dan dat Roos heeft gedaan en sluit mij hier helemaal bij aan!
Hoop dat jij, Elegantic, dit ooit ook zo kunt voelen, want ik denk dat, als jullie samen waren doorgegaan, het geen succesvol einde had gekend.
Live Life to the fullest
dinsdag 9 september 2025 om 16:05
Ikzelf zou hem dan houden aan de afspraken die jullie hebben gemaakt! Dus ook niet, hoe moeilijk ook, hem zelf gaan benaderen, want eigenlijk is het vragen naar ‘de bekende weg’ en enkel een excuus om weer in contact te zijn.
Live Life to the fullest
dinsdag 9 september 2025 om 17:02
dinsdag 9 september 2025 om 17:16
Heel confronterend lijkt mij om Elegantic. Het gevoel dat hij doorgaat en jij met de brokken zit.
Dat is niet zo zwart/wit maar het kan wel zo voelen.
Wat Roos zegt is natuurlijk ook waar en een helpende gedachte maar snap dat je dat nu nog niet zo kan voelen.
Dat is niet zo zwart/wit maar het kan wel zo voelen.
Wat Roos zegt is natuurlijk ook waar en een helpende gedachte maar snap dat je dat nu nog niet zo kan voelen.
I wanna live my life with the volume full!
dinsdag 9 september 2025 om 17:19
Denk je dat hij daar niet voor open staat? De communicatie is niet top lees ik tussen de regels. Maar misschien vind hij het juist ook wel fijn om af te sluiten.Tulpenvrouw86 schreef: ↑09-09-2025 13:46
Toch hoop ik dat hij binnenkort nog vraagt om een gezellige avond samen te hebben. Een soort van afsluiting, al denk ik niet dat het nog gaat komen, helaas. Of misschien wel beter zo... lastig
I wanna live my life with the volume full!
dinsdag 9 september 2025 om 17:29
dinsdag 9 september 2025 om 17:50
Haha... fijn al die leuke dates.
Ik weet dat het beter was om het niet te doen... maar heb toch contact gehad. En het was fijn. Allebei geen doel op meer. Maar allebei wel oprecht willen weten hoe het met de ander gaat.
Ik heb nu wel weer rust.
Ik heb ook zin in een wollig kruis
Gisteren alleen naar kaakchirurg geweest en mag 2 weken niet zuigen
Ik weet dat het beter was om het niet te doen... maar heb toch contact gehad. En het was fijn. Allebei geen doel op meer. Maar allebei wel oprecht willen weten hoe het met de ander gaat.
Ik heb nu wel weer rust.
Ik heb ook zin in een wollig kruis

Gisteren alleen naar kaakchirurg geweest en mag 2 weken niet zuigen
dinsdag 9 september 2025 om 19:08
,Elegantic schreef: ↑09-09-2025 14:43Lief dat jullie vragen hoe het met me gaat. Eigenlijk tot dit weekend redelijk goed, hij staat steeds minder op die bekende pedestal en de gedachtes waren al best wat minder.
Totdat ik per ongeluk een foto van hun zwangerschapsshoot zag. Dat voelde echt als een wrede grap, alsof het universum doorhad dat het beter met me ging en me nog een trap na wilde geven. Slaat natuurlijk nergens op maar het lijkt steeds alsof ik iets tegen kom wat me weer stappen terug zet als ik eindelijk voortgang lijk te maken.
In dit geval zag ik het op het Instagram verhaal van een bekende fotograaf hier in de buurt. Ze is super goed in haar werk (ik heb haar zelf ook eens ingehuurd) dus het was te verwachten dat zij ook voor haar gingen maar ik had er totaal niet bij stilgestaan.
Het avondje doelloos scrollen op mijn telefoon veranderde in 1 klap in compleet verdriet, hoe ze daar stonden, lachend naar elkaar kijkend hand in hand. Zelfs als ik het niet op zoek word ik er mee geconfronteerd. Echt heel klote..
En nog steeds check ik vaak onze chat om te kijken of hij niet toch nog iets stuurt.
Over 2 weken heb ik eindelijk vakantie, dan kan ik hopelijk goed mijn gedachten verzetten dus ik kijk er naar uit!
Waar word je precies mee geconfronteerd Elegantic? En klopt het beeld dat je invult in je gedachten dan? Volgens mij komt het beeld namelijk niet overeen met het echte verhaal....het echte verhaal is namelijk niet benijdenswaardig en vol van leugens en bedrog, hoe mooi het ook lijkt op insta. En in aanvulling op wat Roos schrijft, wie wil je zijn? Welke rol wil jij hebben in dit verhaal en in het verhaal van dit kindje/gezin?
Wat niet wil zeggen dat het je niet weer in de achtbaar van emoties kiepert, pff

Zou het helpen om zijn chat te archiveren zodat je er niet makkelijk langs komt?
@Tulpenvrouw, hier open relatie inderdaad. Fijn dat het steeds makkelijker wordt bij jou. Als je weer een date met hem hebt is dat vooral weer fijn en leuk, of zet je dan die deur ook weer open voor moeilijkheden?
Fijn verder dat de dates doorgaan deze week! En @aurora....naast zuigen kan er natuurlijk nog wel meer

dinsdag 9 september 2025 om 20:37
Met hem, en zijn leven. Ik heb hem overal op verwijderd, en zijn chat inderdaad gearchiveerd. En alsnog kom ik iets van hem tegen, vermoeiend...yawny schreef: ↑09-09-2025 19:08,
Waar word je precies mee geconfronteerd Elegantic? En klopt het beeld dat je invult in je gedachten dan? Volgens mij komt het beeld namelijk niet overeen met het echte verhaal....het echte verhaal is namelijk niet benijdenswaardig en vol van leugens en bedrog, hoe mooi het ook lijkt op insta. En in aanvulling op wat Roos schrijft, wie wil je zijn? Welke rol wil jij hebben in dit verhaal en in het verhaal van dit kindje/gezin?
Wat niet wil zeggen dat het je niet weer in de achtbaar van emoties kiepert, pffdit bestaat allemaal naast dat het ook pijnlijk is, niet als reden dat het niet (meer) pijnlijk moet zijn.
Zou het helpen om zijn chat te archiveren zodat je er niet makkelijk langs komt?
En het klopt dat het echte verhaal helemaal niet zo happy family is als de foto. En qua rol, ik zou als homewrecker gezien worden als we het daadwerkelijk hadden voortgezet, en dat was ik misschien dan ook wel. En dat is een rol die ik zéker niet wil hebben.
Een lichtpuntje wel, ik heb nog steeds 0 behoeft om contact op te zoeken, ook na de foto niet, jeej!
Ook weet ik goed dat ik over een jaar hierop terugkijk en denk waar was ik in godsnaam mee bezig, en waar was ik zo verdrietig om?! Ik lijk er nu alleen nog niet uit te komen..
& leuk Eidde en -a-!

Misschien tmi maar hij was de enige die me heeft laten klaarkomen met mondwerk, god wat was hij daar goed in! Maar dat vind ik vast wel weer ook in iemand anders toch? Dat zijn wel nog warmte herinneringen waar ik op terugkijk

dinsdag 9 september 2025 om 20:48
Hai ScHeerenveen. Bij deze alinea en zéker het dikgedrukte stuk krijg ik de kriebels. Het klinkt dwingend, manipulatief. Hij wacht op je, laat je niet los... zoiets is leuk in een kasteelroman maar in het echte leven komt het op mij dominant en overheersend over.ScHeerenveen1993 schreef: ↑09-09-2025 19:24Tijd geleden heb ik bij mijn minnaar aangegeven dat ik toch nog voor mijn huwelijk wil gaan. Mijn minnaar wil me niet loslaten. Hij wacht al jaren op me. Vertelt me iedere dag hoe leuk hij me vindt en hoe graag hij bij me wil zijn. Dit is zo lastig. Ik wil ook niets liever dan bij hem zijn.. Onze band lijkt hierdoor alleen maar intenser geworden en mijn twijfels groter.
Als je hem echt zo geweldig vindt en met hem door wil, waarom heb je het nu dan zo moeilijk? Hij is single immers en het enige dat tussen jou en hem (en in jouw ogen dus je geluk?) instaat is de man waar je geen goed woord (meer?) voor over hebt.
Het enige dat ik kan bedenken is dat er toch een alarmbelletje rinkelt bij je minnaar.
Of zijn er nog andere redenen?
.
dinsdag 9 september 2025 om 20:52
Haha, afschuwelijk herkenbaar dit.
Mijn minnaar kon dit ook, als eerste in bijna 40 jaar. Tot die tijd was er maar één iemand die mij kon laten orgasmeren en dat was ik zelf. Maar toen ik eenmaal wist dat een man dit kon ging er een knop om in mijn hoofd en heb ik ervaren dat bijna elke man dit kan.
Er is nog hoop dus!!!!
.
dinsdag 9 september 2025 om 20:53
dinsdag 9 september 2025 om 21:41
Van zuigen krijg ik een heel wollig kruis.. maar er zijn ook andere manieren inderdaad. Maar ik kan nu ook niet zoenen etc. Dus moet even rustig afwachten.
Motorman en ik zijn lastig. We draaien al jaren om elkaar heen. Sturen elkaar regelmatig berichtjes met het voornemen om echt weer een keer af te spreken... en dan haak ik of hij weer af. We zijn ook beetje bang voor elkaar. Klinkt ingewikkeld en dat is het ook.
Nu nam hij dus weer contact op. Maar waarschijnlijk heb ik hem weer iets gestuurd wat hem deed afschrikken.
In een aangeschoten bui appte ik: 1 biertje NU?
En toen zei hij: 1 vinger...
En toen vroeg ik: mag ik je hand?
En sindsdien niks meer gehoord. Hahaha ik moet er eigenlijk wel om lachen. Genoeg andere mannen die me afleiding kunnen bezorgen. Maar toch heb ik een zwak voor motorman.
Eerst mijn mond maar laten genezen
Motorman en ik zijn lastig. We draaien al jaren om elkaar heen. Sturen elkaar regelmatig berichtjes met het voornemen om echt weer een keer af te spreken... en dan haak ik of hij weer af. We zijn ook beetje bang voor elkaar. Klinkt ingewikkeld en dat is het ook.
Nu nam hij dus weer contact op. Maar waarschijnlijk heb ik hem weer iets gestuurd wat hem deed afschrikken.
In een aangeschoten bui appte ik: 1 biertje NU?
En toen zei hij: 1 vinger...

En toen vroeg ik: mag ik je hand?
En sindsdien niks meer gehoord. Hahaha ik moet er eigenlijk wel om lachen. Genoeg andere mannen die me afleiding kunnen bezorgen. Maar toch heb ik een zwak voor motorman.
Eerst mijn mond maar laten genezen
dinsdag 9 september 2025 om 21:48
Je schrijft dat je man echt voor je wilt gaan. Weet hij van jouw twijfels? Weet hij van minnaar?ScHeerenveen1993 schreef: ↑09-09-2025 19:24
Mijn man wil echt voor me gaan. Wil veel minder gaan werken. Wil een kind met me. Maar ik zie het niet voor me met hem. Ik zie het veel meer voor me met mijn minnaar..
Je bent nog jong en hebt geen kinderen. Als je weg zou willen, is dit het juiste moment.
En tuurlijk snap ik je schuldgevoel. Maar heeft je man ook niet het recht op een vrouw die gelukkig met hem is? Dit ontneem je hem nu.
dinsdag 9 september 2025 om 21:52
Tuurlijk. Het is heel bizar eigenlijk want ik heb hem leren kennen doordat mijn puberdochter verkering kreeg met zijn puberzoon. Daardoor is het ook erg dichtbij en zien we elkaar ook nog vaker maar dan met onze partners erbij.
Vanmiddag toevallig gesprek gehad over het feit of we niet beter kunnen stoppen en als vrienden verder moeten gaan. Maar beide gaven we aan dit nog niet op te willen geven.....
dinsdag 9 september 2025 om 22:34
dinsdag 9 september 2025 om 22:35
Poeh, spelen met vuur dus. Het lijkt me zo link om met elkaar af te spreken met partners erbij, ik kan me slecht voorstellen dat ik als partner helemaal niks zou merken. Maar misschien overschat ik de voelsprieten wel.
Je hebt grote kinderen dus.
Hoe gaat het tussen jou en je man?
.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in