Minnaar deel 43
donderdag 27 mei 2021 om 10:55
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
vrijdag 6 maart 2026 om 11:47
Goed van je. Loopt het thuis ook een beetje lekkerder zonder de afleiding van hem te willen appen?Bethemanineed2026 schreef: ↑06-03-2026 06:53Ik ben er ook nog...stilletjes op de achtergrond. Nog steeds hou ik het zwijgen richting minnaar vol... al blijf ik het moeilijk vind stom he
vrijdag 6 maart 2026 om 19:12
Ik heb me eerlijk gezegd wel wat laten afschrikken door de felle reacties. Ik had gehoopt hier m’n verhaal kwijt te kunnen en ervaringen te kunnen uitwisselen met mensen die in een (deels) vergelijkbaar schuitje zitten. Ik realiseer(de) me heus dat er ook anderen meelezen die hier een oordeel over hebben maar de reacties raakten me af en toe toch persoonlijk.
Ik lees dus mee maar kies ervoor om even niets over mijn situatie te delen.
zaterdag 7 maart 2026 om 09:35
zaterdag 7 maart 2026 om 23:16
Ook met niet controversiële onderwerpen worden allerlei ongewenste/ongevraagde/onaardige/harde reacties uitgelokt op dit forum. Dat lijkt part of the deal te zijn.
What would Patsy do?
maandag 9 maart 2026 om 09:19
Dat snap ik wel ja. Hopelijk gaat het allemaal goed bij jou/jullie!-Nienke- schreef: ↑06-03-2026 19:12Ik heb me eerlijk gezegd wel wat laten afschrikken door de felle reacties. Ik had gehoopt hier m’n verhaal kwijt te kunnen en ervaringen te kunnen uitwisselen met mensen die in een (deels) vergelijkbaar schuitje zitten. Ik realiseer(de) me heus dat er ook anderen meelezen die hier een oordeel over hebben maar de reacties raakten me af en toe toch persoonlijk.
maandag 9 maart 2026 om 09:28
Toch even spuien.
Ik zit zo in strijd met mezelf. Ik weet van mezelf dat ik needy kan zijn en vaak veel aandacht verg. Daarom probeer ik hem zo veel mogelijk ruimte te geven om alles te regelen en ondertussen heel langzaam samen iets op te bouwen.
Maar zijn communicatie is soms zo slecht, gisteren hoor ik ook weer de hele dag heel weinig, terwijl ik aangegeven heb als hij het druk heeft stuur even een berichtje, dan weet ik dat en hou ik er rekening mee, dat is geen probleem verder. Maar dat doet hij dan steeds niet waardoor mijn irritatie oploopt en ik me genegeerd voel.
Voor mij staat communiceren ook gelijk aan moeite doen, vooral in onze situatie waar we elkaar niet heel vaak zien. En als dat dan niet gebeurd vind ik dat moeilijk. Denkt hij dan niet aan mij verder de hele dag? Ik voel me af en toe net een pop die weer erbij gepakt wordt wanneer hij zin en tijd heeft.
En ik weet dat hij veel aan zijn hoofd heeft, maar ik mag er toch ook zijn? Soms voelt het alsof ik mezelf helemaal weg moet cijferen om hem tegemoet te komen.
Misschien is het ook gewoon geen timing voor ons nu. Ik voel me verrrrr onder de prioriteitenlijst staan terwijl hij als we elkaar zien wel de juiste dingen zegt en me juist niet kwijt zegt te willen.
Ik zit zo in strijd met mezelf. Ik weet van mezelf dat ik needy kan zijn en vaak veel aandacht verg. Daarom probeer ik hem zo veel mogelijk ruimte te geven om alles te regelen en ondertussen heel langzaam samen iets op te bouwen.
Maar zijn communicatie is soms zo slecht, gisteren hoor ik ook weer de hele dag heel weinig, terwijl ik aangegeven heb als hij het druk heeft stuur even een berichtje, dan weet ik dat en hou ik er rekening mee, dat is geen probleem verder. Maar dat doet hij dan steeds niet waardoor mijn irritatie oploopt en ik me genegeerd voel.
Voor mij staat communiceren ook gelijk aan moeite doen, vooral in onze situatie waar we elkaar niet heel vaak zien. En als dat dan niet gebeurd vind ik dat moeilijk. Denkt hij dan niet aan mij verder de hele dag? Ik voel me af en toe net een pop die weer erbij gepakt wordt wanneer hij zin en tijd heeft.
En ik weet dat hij veel aan zijn hoofd heeft, maar ik mag er toch ook zijn? Soms voelt het alsof ik mezelf helemaal weg moet cijferen om hem tegemoet te komen.
Misschien is het ook gewoon geen timing voor ons nu. Ik voel me verrrrr onder de prioriteitenlijst staan terwijl hij als we elkaar zien wel de juiste dingen zegt en me juist niet kwijt zegt te willen.
maandag 9 maart 2026 om 09:38
Elegantic, het leest voor mij alsof je weer terug in de tijd bent. Vorig jaar zaten jullie namelijk ook op dit punt (als ik me goed herinner). Jij die wat wilde opbouwen, hij die jou dagenlang vergat. Jij die toen een einde aan jullie contact hebt gemaakt etc. Het lijkt een patroon in ieder geval. Als je dit met hem blijft houden, terwijl je weet dat je daar ongelukkig van word, kun je altijd jullie contact weer heroverwegen.
Over mezelf heb ik eigenlijk niks bijzonders te melden. Alles loopt gesmeerd zal ik maar zeggen.
Over mezelf heb ik eigenlijk niks bijzonders te melden. Alles loopt gesmeerd zal ik maar zeggen.
maandag 9 maart 2026 om 10:15
Zo zat het vorig jaar niet echt, toen had/maakte hij juist de hele dag door tijd voor mij, van 'samen' wakker worden tot naar bed gaan. Daarom is het contrast nu zo enorm groot. Alsof hij compleet anders is nu en met gemak lang zonder mij kan. Hij heeft ook gezegd dat toen ik het vorig jaar eindigde er iets in hem veranderd is, dat ik hem veel pijn heb gedaan met mijn keuze.Lalaloepsie schreef: ↑09-03-2026 09:38Elegantic, het leest voor mij alsof je weer terug in de tijd bent. Vorig jaar zaten jullie namelijk ook op dit punt (als ik me goed herinner). Jij die wat wilde opbouwen, hij die jou dagenlang vergat. Jij die toen een einde aan jullie contact hebt gemaakt etc. Het lijkt een patroon in ieder geval. Als je dit met hem blijft houden, terwijl je weet dat je daar ongelukkig van word, kun je altijd jullie contact weer heroverwegen.
Over mezelf heb ik eigenlijk niks bijzonders te melden. Alles loopt gesmeerd zal ik maar zeggen.![]()
maar we zijn inmiddels ruim 2 maanden verder en ik loop steeds hiertegen aan. Zoals vorig jaar zal het niet meer worden, dat is wel duidelijk. En je hebt gelijk dat het me ongelukkig maakt. Ik heb het ook weer proberen te eindigen een aantal weken geleden omdat het te veel werd, maar dan zegt hij juist weer dat hij mij niet kwijt wilt en het wél wilt proberen en dan ben ik weer terug bij af
Ik weet heel goed dat dit niet houdbaar is, maar ik kan hem zo moeilijk loslaten...
maandag 9 maart 2026 om 10:20
Jouw volgende bericht was mij bij gebleven, vandaar dat ik dacht dat jullie weer op hetzelfde punt zaten nu als toen:
viewtopic.php?t=478008&p=35905112&start=#p35905112
Een schrijnende toestand inderdaad. Wellicht kom je pas los als je ergens anders werkt. Heb ik ooit gedaan, van baan veranderd, om onder iemands charmes uit te kunnen komen.
Een schrijnende toestand inderdaad. Wellicht kom je pas los als je ergens anders werkt. Heb ik ooit gedaan, van baan veranderd, om onder iemands charmes uit te kunnen komen.
maandag 9 maart 2026 om 10:50
Pfoe het voelt al als een eeuwigheid geleden sinds ik dat schreef, en wat een rot tijd waren die maanden erna zeg.Lalaloepsie schreef: ↑09-03-2026 10:20Jouw volgende bericht was mij bij gebleven, vandaar dat ik dacht dat jullie weer op hetzelfde punt zaten nu als toen:
Dat is inderdaad ook iets om te overwegen, er zijn zo veel triggers hier.
Voor iets moois vechten zou ik zeker willen doen, maar wanneer is het een te groot gevecht.. en wat als ik de enige ben die vecht.
maandag 9 maart 2026 om 10:57
Elegantie, lees veel mee hier, in een verleden ook meegepraat omdat ik een minnaar had.
Maar wat ik je veel zie zeggen is dat je hem niet kan loslaten. Ik geloof meteen dat het moeilijk is, ik ken het ook uit het verleden. Maar je kan altijd loslaten, hoe moeilijk ook. Als hij er een punt onderzet zal je hem ook moeten loslaten en dan lukt het uiteindelijk ook. Zoveel mensen bij wie de een de relatie uitmaakt en de ander liever dat niet had gewild, maar uiteindelijk ook verder kunnen.
Daarbij vind ik hem wel een beetje gaslighten. Jij hebt hem zoveel pijn gedaan toen je het uitmaakte, waardoor er iets in hem is veranderd/stuk is gegaan. Hij is degene die alles bij elkaar liegt naar de 2 vrouwen in zijn leven, maar eigenlijk ben jij nu de oorzaak dat het moeilijk gaat. Want dat zegt hij wel indirect.
Ik denk dat je heel duidelijk voelt hoe het zit en waar je staat, aan jou om daar in mee te gaan of een lijn te trekken.
Maar wat ik je veel zie zeggen is dat je hem niet kan loslaten. Ik geloof meteen dat het moeilijk is, ik ken het ook uit het verleden. Maar je kan altijd loslaten, hoe moeilijk ook. Als hij er een punt onderzet zal je hem ook moeten loslaten en dan lukt het uiteindelijk ook. Zoveel mensen bij wie de een de relatie uitmaakt en de ander liever dat niet had gewild, maar uiteindelijk ook verder kunnen.
Daarbij vind ik hem wel een beetje gaslighten. Jij hebt hem zoveel pijn gedaan toen je het uitmaakte, waardoor er iets in hem is veranderd/stuk is gegaan. Hij is degene die alles bij elkaar liegt naar de 2 vrouwen in zijn leven, maar eigenlijk ben jij nu de oorzaak dat het moeilijk gaat. Want dat zegt hij wel indirect.
Ik denk dat je heel duidelijk voelt hoe het zit en waar je staat, aan jou om daar in mee te gaan of een lijn te trekken.
maandag 9 maart 2026 om 11:22
Je hebt gelijk Soumis. Ik slaap er zelfs slecht door, ik pieker zo veel. Mijn hoofd schreeuwt dat ik moet stoppen, dit is geen liefdeSoumis schreef: ↑09-03-2026 10:57Elegantie, lees veel mee hier, in een verleden ook meegepraat omdat ik een minnaar had.
maandag 9 maart 2026 om 12:32
Je weet heel goed wat het beste is voor jezelf. En dat hoeft niet de makkelijkste keuze te zijn nee.
Het hoeft uiteindelijk geen definitieve nee te zijn, dat mag je altijd voor jezelf bepalen.
Maar ik ben van mening dat het beter voor jezelf is om afstand te nemen (lees helemaal uit contact te gaan) en hem in zijn eentje zijn zooi te laten uitzoeken, zijn keuzes te maken etc. Nu lijk je inderdaad vooral een vangnet als hij tijd en ruimte voelt voor je.
Sterkte!
Het hoeft uiteindelijk geen definitieve nee te zijn, dat mag je altijd voor jezelf bepalen.
Maar ik ben van mening dat het beter voor jezelf is om afstand te nemen (lees helemaal uit contact te gaan) en hem in zijn eentje zijn zooi te laten uitzoeken, zijn keuzes te maken etc. Nu lijk je inderdaad vooral een vangnet als hij tijd en ruimte voelt voor je.
Sterkte!
maandag 9 maart 2026 om 18:10
Die man is een wandelende rode vlag, Elegantic!Elegantic schreef: ↑09-03-2026 10:15Hij heeft ook gezegd dat toen ik het vorig jaar eindigde er iets in hem veranderd is, dat ik hem veel pijn heb gedaan met mijn keuze.
Ik heb het ook weer proberen te eindigen een aantal weken geleden omdat het te veel werd, maar dan zegt hij juist weer dat hij mij niet kwijt wilt
Wat doe je jezelf aan.
maandag 9 maart 2026 om 18:38
De vraag is denk ik vooral waarom het je niet lukt om dit te beëindigen, terwijl je dat wel wilt. Je hebt een plaatje van deze man in je hoofd dat niet bestaat en ook nooit zal bestaan. Dus je moet afstand doen van je eigen dromen en gedachten over wat deze man zou kunnen zijn. En kijken naar wie hij echt is. Dat maakt het misschien makkelijker.
maandag 9 maart 2026 om 19:56
Ik merk ook dat ik dit verdomd moeilijk vind hoor. Ik heb bij mezelf onderzocht dat er toch iets uit uit mn jeugd wat ik aan bevestiging of liefde te kort ben gekomen wat ik nu zoek in andere mannen. En als ze dan niet reageren, niet snel genoeg of ik merk dat ze niet willen oid dan ga ik op standje paniek. Ik kan met mijn verstand dit prima afwenden, maar van binnen verscheur ik aan alle kanten. Elegantic misschien kan jij ook bij jezelf onderzoeken waar jou reactie in de oorsprong vandaan komt. Ik hoop ook nog op heling en herken het stukje wat jij benoemd ook.Happening schreef: ↑09-03-2026 18:38De vraag is denk ik vooral waarom het je niet lukt om dit te beëindigen, terwijl je dat wel wilt. Je hebt een plaatje van deze man in je hoofd dat niet bestaat en ook nooit zal bestaan. Dus je moet afstand doen van je eigen dromen en gedachten over wat deze man zou kunnen zijn. En kijken naar wie hij echt is. Dat maakt het misschien makkelijker.
maandag 9 maart 2026 om 20:35
Bethemanineed2026 schreef: ↑09-03-2026 19:56Ik merk ook dat ik dit verdomd moeilijk vind hoor. Ik heb bij mezelf onderzocht dat er toch iets uit uit mn jeugd wat ik aan bevestiging of liefde te kort ben gekomen wat ik nu zoek in andere mannen. En als ze dan niet reageren, niet snel genoeg of ik merk dat ze niet willen oid dan ga ik op standje paniek. Ik kan met mijn verstand dit prima afwenden, maar van binnen verscheur ik aan alle kanten. Elegantic misschien kan jij ook bij jezelf onderzoeken waar jou reactie in de oorsprong vandaan komt. Ik hoop ook nog op heling en herken het stukje wat jij benoemd ook.
Ik weet ook van mezelf dat ik ontzettende verlatingsangst heb, en gekozen wil worden.
Ik val precies in het stereotype plaatje, slechte jeugd, geen moeder/vader liefde, ik klamp me vast aan iedereen die me een beetje liefde geeft. Dat was in mijn tienerjaren erg, maar ik dacht er redelijk overheen te zijn en eindelijk helder kon zien. Tot deze man dus.
Hij triggert me heel erg, ik wil gekozen door hem worden, bevestiging krijgen en snak naar zijn liefde, want ik ben toch leuk genoeg?
@happening dat is ook gelijk antwoord op jouw vraag, ik zié dat hij niet goed voor me is op dit moment maar echt de stap zetten om los te komen doe ik ook niet. Dan doet hij weer lief en leuk en ben ik er weer ingezogen.
Ik heb vandaag wel al aangegeven tijd voor mezelf nodig te hebben en even geen contact wil. Hij stuurde net nog of alles oké was, daar heb ik niet op gereageerd.
maandag 9 maart 2026 om 21:47
Hier ook een stille meelezer. Ik leef met je mee elegantic! Mijn boerenverstand zegt gewoon dat je hem voor het blok moet zetten, of gewoon weg moet blijven totdat hij voor jou gekozen heeft. Is natuurlijk veel makkelijker gezegd dan gedaan. Maar ik geloof echt dat als jullie liefde sterk genoeg is, dat het goed komt. En zo niet, dan ook niet en dan ben je misschien ook wel beter af (zou je hem ooit helemaal kunnen vertrouwen?). Ik vind het een rode vlag dat ‘hij gekwetst is’ doordat jij het had uitgemaakt. Hij zou moeten kunnen invoelen dat jij in een rotsituatie zit en dat hij je niet genoeg kan geven, en jij dus niet verder kan in je leven. Maar hij is bezig met zichzelf.
Ik heb twee vriendinnen gehad die iets met een getrouwde man hadden. Bij 1 had de man in kwestie ook met een baby met z’n jeugdliefde. Toch vrij snel ondanks alles voor vriendin gekozen, ondanks alle negatieve dingen die hij over zich heen kreeg. Het was gewoon heel duidelijk dat z’n hart bij haar lag. Nu zijn ze drie kinderen verder en gelukkig, contact met ex is ook goed gekomen uiteindelijk.
De andere vriendin heeft jarenlang een affaire gehad met een getrouwde man. Kon het niet aanzien, heel veel uit/aan. Op het moment dat zij een andere vriend had werd hij stikjaloers. Dat vond ik zo fout, want hij had zelf natuurlijk ook een vrouw. Waarom gunde hij het haar niet? Zij vond het dan weer stiekem fijn dat hij jaloers was, erg vermoeiend. Uiteindelijk was ze gelukkkg echt klaar met hem. En op dat moment wilde hij echt voor haar kiezen, maar het was te laat voor haar, ze was er helemaal klaar mee. Nu gelukkig met een andere vriend.
Ik ben ook heel benieuwd hoe het met Aurora is. Ja ik lees echt al lang mee…
Ik heb twee vriendinnen gehad die iets met een getrouwde man hadden. Bij 1 had de man in kwestie ook met een baby met z’n jeugdliefde. Toch vrij snel ondanks alles voor vriendin gekozen, ondanks alle negatieve dingen die hij over zich heen kreeg. Het was gewoon heel duidelijk dat z’n hart bij haar lag. Nu zijn ze drie kinderen verder en gelukkig, contact met ex is ook goed gekomen uiteindelijk.
De andere vriendin heeft jarenlang een affaire gehad met een getrouwde man. Kon het niet aanzien, heel veel uit/aan. Op het moment dat zij een andere vriend had werd hij stikjaloers. Dat vond ik zo fout, want hij had zelf natuurlijk ook een vrouw. Waarom gunde hij het haar niet? Zij vond het dan weer stiekem fijn dat hij jaloers was, erg vermoeiend. Uiteindelijk was ze gelukkkg echt klaar met hem. En op dat moment wilde hij echt voor haar kiezen, maar het was te laat voor haar, ze was er helemaal klaar mee. Nu gelukkig met een andere vriend.
Ik ben ook heel benieuwd hoe het met Aurora is. Ja ik lees echt al lang mee…
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in